Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 11:28

 2204
kristof.verslegers schreef: Ik heb een paar screenshots genomen voor en na het touwtje springen en voor en na de molkamer.
Interessante informatie.

Het zou natuurlijk kunnen dat het heel warm was in de 'molkamer' (maar Annelies zit er met een truitje en een sjaal en Robin met een trui ...).

Ik begin nu terug over de blind-date-proef na te denken ... maar daar zal ik in een ander topic iets over posten.
Gebruikersavatar

ONBEKEND21 mar 2017, 11:35

 
Er zijn hier mensen die er van uit gaan dat de proef met de mol in de kamer direct na de proef met de hartslag gebeurt, dit is echter niet het geval. Alle kandidaten voeren de proeven met de hartslag uit, er is een gezamenlijke pot, en dán pas vindt de proef met de mol in de kamer plaats.
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 11:54

 2204
herbivoor schreef:Er zijn hier mensen die er van uit gaan dat de proef met de mol in de kamer direct na de proef met de hartslag gebeurt, dit is echter niet het geval. Alle kandidaten voeren de proeven met de hartslag uit, er is een gezamenlijke pot, en dán pas vindt de proef met de mol in de kamer plaats.
Je hebt gelijk, maar het is mij niet duidelijk wat je hiermee "ontkracht"? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 18:52

 8153
Frolva schreef:Interessante informatie.

Het zou natuurlijk kunnen dat het heel warm was in de 'molkamer' (maar Annelies zit er met een truitje en een sjaal en Robin met een trui ...).

Ik begin nu terug over de blind-date-proef na te denken ... maar daar zal ik in een ander topic iets over posten.
Waar?
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 20:14

 2204
chicawah schreef:Waar?
De juiste vraag is: wanneer? :oops:


(Morgen. Is er bij algemeen geen topic over die proef? Daar dan. 😉 )
Gebruikersavatar

matthias.bouquet21 mar 2017, 22:08

 171
Ik heb het nog eens herbekeken en volgens mij zit bij de hartslagproef toch wel iedereen in dezelfde kamer (met dat fotokadertje, behangpapier en het zetelvlekje kan ik mij dat moeilijk anders inbeelden). De tijd van de dag vind ik door het gordijn moeilijk te beoordelen maar de locatie denk ik wel te kunnen inschatten. Door het gordijn zie je het torentje eerder frontaal en vanuit de hoogte, dus het kan dus volgens mij goed zijn dat het wel één van de kamertjes is, maar dat alles zo gegaan is zoals verteld is geweest lijkt mij straf. Het balkon van Eline lijkt inderdaad lager te liggen dan de andere kamer en meer naar links, wanneer men zich naar het torentje richt. Als dit wel degelijk een hint zou zijn zou ik eerder denken dat ze niet zouden liegen over de kamers, maar het blijft uiteraard wel merkwaardig. Misschien is het gewoon de echte overnachtingskamer van Eline, aangezien ze .

Het is anders niet de eerste keer in dit seizoen dat de makers ons carrément verkeerde informatie geven: Gilles’ rekenfout, de mysterieuze M en het verdwenen blanco-ei bij de scrabbel, de Manet/Monet-vraag, het verkeerde kaartje en de verkeerde uitleg bij de gps-opdracht (http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.php?f=46&t=2588), de extra o strookiesverhaal, het afwijkende logo op het vertrekvliegtuig, en nu dit. En dan vergeet ik er ongetwijfeld nog vele.
Ze katapulteren zich natuurlijk meteen tot de belangrijkste potentiële hints, en het is goed dat we ze oplijsten op dit forum, maar langs de andere kant kunnen deze ongerijmdheden niet allemaal hints zijn. Naast de hint zullen er sommige te wijten zijn aan praktische overwegingen (zoals deze hier en misschien het vliegtuig), andere kunnen gewoon vergissingen zijn (het zijn ook maar mensen, hé), nog andere keren zullen ze misschien iets te verbergen hebben (wat ik met mijn verdachte in het geval van het kaartje wel een aantrekkelijke piste vind :mrgreen: ).

Of het nu iets betekent of niet, het is wel zeer spitsvondig opgemerkt, ik had er zelf nooit opgekomen. Proficiat!
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 15:20

 2204
daniel.bauwens schreef:Voor de mensen die het kloktoren niet konden zien. Heb het contrast wat opgevoerd en helderheid laten zakken zodat het iets duidelijker te zien is.
Knap gedaan, bedankt!


(al ben ik ondertussen al vergeten waarom dit relevant zou kunnen zijn :mrgreen: )
Gebruikersavatar

commisaris Witse22 mar 2017, 15:38

 260
Frolva schreef:Knap gedaan, bedankt!


(al ben ik ondertussen al vergeten waarom dit relevant zou kunnen zijn :mrgreen: )


[ external image ]
Daarom !
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 16:09

 2204
commisaris Witse schreef:Daarom !
Ik ben terug mee. 😉

Iedereen akkoord nu dat alle hartslagproeven in dezelfde kamer werden uitgevoerd én dat Eline in diezelfde kamer op het balkon stond / door het open raam keek?
Gebruikersavatar

Torremolinos22 mar 2017, 17:17

 264
Knap gedaan! En alhoewel de montage suggereerde dat Eline 's avonds net voor de donkere kamerproef op dat balkon staat, is dat niet zo. Dat kun je merken aan de schaduwen op het torentje. Die zijn allemaal van ongeveer hetzelfde moment.
Dus Eline is niet in die kamer gebleven, maar heeft waarschijnlijk net na de hartslagvragen even op balkon gestaan om uit te blazen. Daarna zal ze wel netals de anderen in haar eigen kamer moeten gaan wachten.
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mar 2017, 17:27

 3483  Uma
daniel.bauwens schreef:Voor de mensen die het kloktoren niet konden zien. Heb het contrast wat opgevoerd en helderheid laten zakken zodat het iets duidelijker te zien is.

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Thanks, nu is het duidelijk.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11