Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

rob.degrootte20 mar 2017, 17:47

 27
Lees hieronder eens heel traag wat Eline zegt na de proef in het donker van aflevering 6

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

:batman: :batman: :batman:
Als je zelf de mol bent, is dat wel heel leuk om te zeggen... 💡 De montage doet je geloven dat ze de geur van Davey heeft herkend maar lijkt me onmogelijk met dat pak enzoverder. Over het algemeen vind ik ook dat de montage weinig op Eline gericht is als verdachte ... met een goede reden misschien? :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 mar 2017, 20:24

 8153
Geen nieuw topic openen ajb.

@ Davy: verplaatsen?
Gebruikersavatar

rob.degrootte20 mar 2017, 23:52

 27
chicawah schreef:Geen nieuw topic openen ajb.

@ Davy: verplaatsen?
Jij hebt het verkeerd begrepen denk ik. Mijn uitleg was misschien ook niet zo helder 🙂

Ik verdenk weldegelijk Eline als "Mol" door wat ze hier zegt en niet Davey 😉 Alleen je eigen geur is toch echt bekend voor jezelf. Je medekandidaten ga je toch niet herkennen aan een lijfgeur na amper 2 weken te kennen, plus er was (veronderstellen we toch allemaal) een volledig pak dat zowiezo al geen geuren doorlaat. Achteraf gezien zouden deze woorden een aardige hint kunnen zijn naar haarzelf als "Mol". Aangezien niemand dit op deze manier heeft geïnterpreteerd, heb ik er denk ik terecht een topic van gemaakt. Groetjes
Gebruikersavatar

ONBEKEND21 mar 2017, 00:11

 
rob.degrootte schreef:Je medekandidaten ga je toch niet herkennen aan een lijfgeur na amper 2 weken te kennen
Vorig jaar niet gekeken zeker? 😉
Tuurlijk kan dat wel, sommige mensen kan je al heel vlug herkennen aan de lijfgeur en sommigen ruiken ook heel sterk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 07:03

 8153
rob.degrootte schreef:Jij hebt het verkeerd begrepen denk ik. Mijn uitleg was misschien ook niet zo helder 🙂

Ik verdenk weldegelijk Eline als "Mol" door wat ze hier zegt en niet Davey 😉 Alleen je eigen geur is toch echt bekend voor jezelf. Je medekandidaten ga je toch niet herkennen aan een lijfgeur na amper 2 weken te kennen, plus er was (veronderstellen we toch allemaal) een volledig pak dat zowiezo al geen geuren doorlaat. Achteraf gezien zouden deze woorden een aardige hint kunnen zijn naar haarzelf als "Mol". Aangezien niemand dit op deze manier heeft geïnterpreteerd, heb ik er denk ik terecht een topic van gemaakt. Groetjes
Ik bedoel niet dat je topic onder Davey moet staan ipv onder Eline, maar dat je geen nieuw topic moet openen omdat er op andere plaatsen al uitvoerig gesproken werd over Eline die zegt dat ze een geur heeft waargenomen. En dat je je mening daarover dus beter daar zet.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 08:13

 3483  Uma
rob.degrootte schreef:Jij hebt het verkeerd begrepen denk ik. Mijn uitleg was misschien ook niet zo helder 🙂
En na gisterenavond zullen er nog een aantal niet meer zo helder zijn. 😉