Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

emilie.collie21 mar 2017, 08:37

 1
Toen Davey en Eline de rondleiding kregen in het restaurant, en toen men dus zaken in het decor aan het veranderen was, merkte ik op dat Eline's trui over haar stoel hing. Toen ze echter terug in de kamer kwamen had Eline haar trui terug aan... Ik weet niet wat ik hier van moet maken, maar aangezien het een proef was voor opmerkzame kandidaten...
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 09:04

 2204
emilie.collie schreef:Toen Davey en Eline de rondleiding kregen in het restaurant, en toen men dus zaken in het decor aan het veranderen was, merkte ik op dat Eline's trui over haar stoel hing. Toen ze echter terug in de kamer kwamen had Eline haar trui terug aan... Ik weet niet wat ik hier van moet maken, maar aangezien het een proef was voor opmerkzame kandidaten...
Knap gezien!

Maar ik denk niet dat het een hint is.
Waarschijnlijk hebben ze (de productie) de trui op de stoel weggenomen om een mooi voor/na beeld te kunnen maken zonder storende elementen. Hoe ze die dan onopvallend aan Eline hebben kunnen geven is een andere vraag ...
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 09:29

 426
emilie.collie schreef:Toen Davey en Eline de rondleiding kregen in het restaurant, en toen men dus zaken in het decor aan het veranderen was, merkte ik op dat Eline's trui over haar stoel hing. Toen ze echter terug in de kamer kwamen had Eline haar trui terug aan... Ik weet niet wat ik hier van moet maken, maar aangezien het een proef was voor opmerkzame kandidaten...
Heb ik ook direct gezien, maar ... het is ook niet de eerste keer dat ik een foutje zie in de montage...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2017, 10:37

 344  Sven
weyns1960 schreef:Heb ik ook direct gezien, maar ... het is ook niet de eerste keer dat ik een foutje zie in de montage...
Video editors zijn net mensen ... Voel me aangevallen sorry πŸ˜‰
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:49

 426
lorenzo.dejongh schreef:Video editors zijn net mensen ... Voel me aangevallen sorry πŸ˜‰
Gelukkig zet je een πŸ˜‰ bij je antwoord, want ik wilde uiteraard niemand aanvallen :| . En de montage-foutjes die ik zie, ze storen me niet, ik blijf van het spel genieten en we zien achteraf wel of het om echte foutjes ging of niet.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2017, 10:51

 344  Sven
weyns1960 schreef:Gelukkig zet je een πŸ˜‰ bij je antwoord, want ik wilde uiteraard niemand aanvallen :| . En de montage-foutjes die ik zie, ze storen me niet, ik blijf van het spel genieten en we zien achteraf wel of het om echte foutjes ging of niet.
Vandaar ook de πŸ˜‰ soms gebeuren die dingen door de vele versies, hectiek of simpelweg door dat er nog iets niet getoond mag worden. Maar altijd leuk om die dingen te spotten, zo kan ik dus niet normaal een film kijken, heel fijn ... ahum haha
Gebruikersavatar

weyns196021 mar 2017, 10:53

 426
lorenzo.dejongh schreef:Vandaar ook de πŸ˜‰ soms gebeuren die dingen door de vele versies, hectiek of simpelweg door dat er nog iets niet getoond mag worden. Maar altijd leuk om die dingen te spotten, zo kan ik dus niet normaal een film kijken, heel fijn ... ahum haha
Oh jij hebt dat ook? Mijn man en ik ook, en wij hebben niks met film of montage of wat dan ook te maken, wij zijn waarschijnlijk "enkel" super kritische mensen πŸ˜‚
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2017, 11:16

 344  Sven
weyns1960 schreef:Oh jij hebt dat ook? Mijn man en ik ook, en wij hebben niks met film of montage of wat dan ook te maken, wij zijn waarschijnlijk "enkel" super kritische mensen πŸ˜‚
Die moeten er ook zijn πŸ™‚