Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 21:59

 429
ex-molinator schreef:Ik zou er niets uit afleiden behalve dat de rest van de songtekst toch wel een hint geeft over het niveau van de uitvoerder (of beter gezegd: het gebrek aan niveau).
Niet iedereen heeft zo een hoog niveau als jij, he ex-molinator 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 22:09

 3483  Uma
Kobe schreef:Niet iedereen heeft zo een hoog niveau als jij, he ex-molinator 😉
Ik ben al tevreden dat mij nooit verweten is dat mijn niveau een dieptepunt bereikt dat dat van die songtekst benadert.

Ik heb absoluut geen schrik om straffe uitspraken te doen of om pikante of getinte zaken te zeggen, maar dergelijke teksten vind ik denigrerend (en mochten ze een beetje spitsvondig of met een knipoog zijn dan kan ik het ook wel aanvaarden en ermee lachen, maar dit wekt bij mij meteen antipathie op).
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 22:15

 429
ex-molinator schreef:Ik ben al tevreden dat mij nooit verweten is dat mijn niveau een dieptepunt bereikt dat dat van die songtekst benadert.

Ik heb absoluut geen schrik om straffe uitspraken te doen of om pikante of getinte zaken te zeggen, maar dergelijke teksten vind ik denigrerend (en mochten ze een beetje spitsvondig of met een knipoog zijn dan kan ik het ook wel aanvaarden en ermee lachen, maar dit wekt bij mij meteen antipathie op).
Ik vind dat ook vrij belachelijk, toch niet zo'n fantastisch inspirerende boodschap...
Als ge iets doet, doet ge het deftig en nie zomaar wa woorden bij elkaar mixen en 'toffe' muziek maken, dus volledig akkoord! Snap wel dat het bij veel mensen aanslaat en nog altijd respect (je moet er maar opkomen soms he. Lijkt eenvoudig, ma valt wel tegen). Nu terug on-topic he 😛 😉
Gebruikersavatar

Frolva26 mar 2017, 22:27

 2204
ex-molinator schreef:Ik zou er niets uit afleiden behalve dat
Marzena de mol is, toch?

Of wie had de bijnaam 'bitch'?

:batman:
Gebruikersavatar

Kobe26 mar 2017, 22:29

 429
Frolva schreef:Marzena de mol is, toch?

Of wie had de bijnaam 'bitch'?

:batman:

Oooh daar zeg je iets... Dé grootste teleurstelling van dit seizoen :( Die had ik graag als mol gezien 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 22:32

 3483  Uma
Frolva schreef:Marzena de mol is, toch?

Of wie had de bijnaam 'bitch'?

:batman:
Och, die uitspraak stoorde me in het geheel niet omdat die in expliciete context gezegd werd (met een knipoog).
Gebruikersavatar

zwartemol27 mar 2017, 22:41

 121
zwartemol schreef:En in de laatste aflevering is er ook nog eentje ...

alhoewel ik heel sceptisch ben tov die dingen na "Mijn Onvertelde Leven" op Robin's nachtkastje 😉
maar toch even delen


[ external image ]


[ external image ]

gespot tijdens de rit na de rugby proef

is dit weer een afleidingsmanoeuverke of gewoon een hint?

dus toch hint geweest ....
Gebruikersavatar

zwartemol27 mar 2017, 22:51

 121
[ external image ]

en deze dus ook ....


waarom volg ik niet mijn gedacht, kruip ik een tunnel, eerst de Marzena , dan Robin, en daarna zelfs Annelies....
omdat het de Mol Is ! En dit jaar ook weer gelukt tot op het eind op mij te misleiden, schitterende reeks weer !!!