Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Juicebox21 mar 2017, 14:30

 1
Gisteren ben ik op facebook in de comments van een krantenartikel van GVA nog op onderstaande tip gebotst. Ik wil benadrukken dat ik dit niet zelf ontdekt heb, ik heb enkel wat beelden vergeleken met elkaar. Maar ik heb de laatste tijd met plezier jullie theorieën gelezen en ik wil deze niet voor mezelf houden.
SPOILER

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 14:32

 434
jinne.helsen schreef:Gisteren ben ik op facebook in de comments van een krantenartikel van GVA nog op onderstaande tip gebotst. Ik wil benadrukken dat ik dit niet zelf ontdekt heb, ik heb enkel wat beelden vergeleken met elkaar. Maar ik heb de laatste tijd met plezier jullie theorieën gelezen en ik wil deze niet voor mezelf houden.
SPOILER

Wat denken jullie?
Camera + dunne lijntjes komen niet goed:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moirépatroon
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh21 mar 2017, 14:53

 344  Sven
rolhad schreef:Camera + dunne lijntjes komen niet goed:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Moirépatroon
Precies dat, komt tegenwoordig ook duidelijker over vanwege hd/4k en kleine vensters om de video's in te bekijken.
Gebruikersavatar

zwartemol21 mar 2017, 18:35

 121
En in de laatste aflevering is er ook nog eentje ...

alhoewel ik heel sceptisch ben tov die dingen na "Mijn Onvertelde Leven" op Robin's nachtkastje 😉
maar toch even delen


[ external image ]


[ external image ]

gespot tijdens de rit na de rugby proef

is dit weer een afleidingsmanoeuverke of gewoon een hint?
Gebruikersavatar

johan.maes21 mar 2017, 18:43

 153  Sven
Ik meen 'lowlite' te lezen. Een merknaam?

PS Na het Robin-fiasco focus ik vooral op gedrag, niet meer op hints 😛 Maar het blijft leuk om ernaar te zoeken
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 18:48

 3423  Yens
zwartemol schreef:En in de laatste aflevering is er ook nog eentje ...

alhoewel ik heel sceptisch ben tov die dingen na "Mijn Onvertelde Leven" op Robin's nachtkastje 😉
maar toch even delen

gespot tijdens de rit na de rugby proef

is dit weer een afleidingsmanoeuverke of gewoon een hint?
Volgens mij is dat gewoon een logo om aan te geven dat de auto een diefstalbeveiliging heeft. Zie je wel meer op het zijraampje staan.
Gebruikersavatar

zwartemol21 mar 2017, 18:49

 121
En in m'n opgeslagen printscreens van dingen die ik verdacht vond, kwam ik ook nog deze tegen :


[ external image ]

hangt bij Gilles waar hij de gasten ontvangt tijdens de tussendoortjes ...

Come on .... Eileen ?

Mijne mol is gisteren afgevallen, als ik dan toch moet kiezen ga ik mss toch voor Eline, niet door bovenstaande, dat is aanvullend.
Maar als je haar gedrag doorheen alles beetje herbekijkt dan, denk ik dat zij toch wel het meest onopvallend is bezig geweest.
Ik blijf wel nog steeds met vraagtekens ivm sommige dingen ivm de stripverhalen die zijn teruggevonden en rood ...
maar zoals ik hier al las , niet alle tips leiden nr mol, maar evt nr winnaar.
Als Eline de mol is, zou dat dan toch ook het rode oog in de preview van dit jaar kunnen verantwoorden, want het is wel degelijk haar oog, Annelies komt er in in duikerspak, net voor de haai, en Davey? De fietsen mss?
Gebruikersavatar

zwartemol21 mar 2017, 18:50

 121
eveline.vanhemel schreef:Volgens mij is dat gewoon een logo om aan te geven dat de auto een diefstalbeveiliging heeft. Zie je wel meer op het zijraampje staan.

Maar dan alleen in die auto?
Kant van Eline, de andere met Robin en Annelies is anders ....
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2017, 18:54

 3423  Yens
zwartemol schreef:En in m'n opgeslagen printscreens van dingen die ik verdacht vond, kwam ik ook nog deze tegen :


[ external image ]

hangt bij Gilles waar hij de gasten ontvangt tijdens de tussendoortjes ...

Come on .... Eileen ?

Mijne mol is gisteren afgevallen, als ik dan toch moet kiezen ga ik mss toch voor Eline, niet door bovenstaande, dat is aanvullend.
Maar als je haar gedrag doorheen alles beetje herbekijkt dan, denk ik dat zij toch wel het meest onopvallend is bezig geweest.
Ik blijf wel nog steeds met vraagtekens ivm sommige dingen ivm de stripverhalen die zijn teruggevonden en rood ...
maar zoals ik hier al las , niet alle tips leiden nr mol, maar evt nr winnaar.
Als Eline de mol is, zou dat dan toch ook het rode oog in de preview van dit jaar kunnen verantwoorden, want het is wel degelijk haar oog, Annelies komt er in in duikerspak, net voor de haai, en Davey? De fietsen mss?
Dit is wel een leuke 🙂 Niet zeker dat het klopt, maar dit lijkt me zo een beeld dat een tip kan zijn... wederom voor de molloten die alles op het internet afschuimen dat met de mol in verband staat, maar we weten dat dit ook gedaan wordt 🙂.
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2017, 22:46

 2204
zwartemol schreef:[ external image ]


[ external image ]

gespot tijdens de rit na de rugby proef

is dit weer een afleidingsmanoeuverke of gewoon een hint?

Wel grappig: Sam is weg en 't is gedaan met de BMW's. :mrgreen:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen25 mar 2017, 01:14

 182
zwartemol schreef: Als Eline de mol is, zou dat dan toch ook het rode oog in de preview van dit jaar kunnen verantwoorden, want het is wel degelijk haar oog, Annelies komt er in in duikerspak, net voor de haai, en Davey? De fietsen mss?
Of Eline heeft "Van Rode" in het vizier(oog). Zij is misschien wel de winnaar.
Zou het kunnen dat "Come on" achteraf werd bijgezet op het schilderij? Vind het er maar vreemd staan.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2017, 20:52

 3483  Uma
anke.verhaegen schreef:...

"I just took some molly"

Toeval, of meer? 😉
Ik zou er niets uit afleiden behalve dat de rest van de songtekst toch wel een hint geeft over het niveau van de uitvoerder (of beter gezegd: het gebrek aan niveau).