chicawah schreef:Dus als ik je goed begrijp is Eline de mol omdat ze geen geld verdiende én geen pasvragen.
Ik vond dat ze er nochtans heel nijdig uitzag toen bleek dat ze naast de pasvragen pakte. Ofwel speelde ze hierbij beter toneel dan bij het dinosaurusverhaal
Niet noodzakelijk. Ik vind het gewoon verdacht als je zegt goed te kunnen liegen en er dan zo'n puinhoop van maakt. Dat ze nijdig was is nog te verklaren, zelfs als mol. Als zij de enige was zonder pasvragen (want op dat moment wist ze nog niet dat Robin ook geen pasvragen zou krijgen) zou het verdacht lijken. Als ze
wel pasvragen zou hebben, zou het niet onlogisch zijn dat Robin eruit zou liggen omdat iedereen een troef ( de 2 pasvragen) boven hem had. Nu waren ze gelijk.
Maar opnieuw, ze kon gewoon nijdig geweest zijn omdat ze dacht dat Robin ook de 2 pasvragen zou krijgen. Ik zou eigenlijk moeten terugkijken en zien of zij de anderen wat aanspoort met Robin. Enfin, ik word afgeleid
TL;DR: Ik vind verschillende aspecten van Eline verdacht, en dit was er één van.
Everyone is guilty unless proven otherwise.