Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

simon.demey25 mar 2017, 09:38

 18  Sven
Heb me al dikwijls afgevraagd hoe het komt dat Annelies al fluitend in de finale zit.
Volgens mij als we kijken vanaf het begin van de eerste afleveringen weet ze al dat Eline de mol is.(met die vragen) haar keuze is sindsdien steeds meer bevestigd. Bijna bij alle proeven zitten zij samen.
En laat ze zoals cathy vorig jaar vanaf een paar dagen bewust steken vallen om zichzelf te verdenken.
Als ik alle goeie topics lees de meest waarschijnlijke tips wijzen en verdachtmakingen toch naar Eline uit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2017, 10:59

 8153
simon.demeyere schreef:Heb me al dikwijls afgevraagd hoe het komt dat Annelies al fluitend in de finale zit.
Volgens mij als we kijken vanaf het begin van de eerste afleveringen weet ze al dat Eline de mol is.(met die vragen) haar keuze is sindsdien steeds meer bevestigd. Bijna bij alle proeven zitten zij samen.
En laat ze zoals cathy vorig jaar vanaf een paar dagen bewust steken vallen om zichzelf te verdenken.
Als ik alle goeie topics lees de meest waarschijnlijke tips wijzen en verdachtmakingen toch naar Eline uit.
Annelies zit figuurlijk fluitend in de finale maar ze zat letterlijk fluitend in het donker. 😉 💡

Ik ben het niet met je eens dat de meeste tips en verdachtmakingen naar Eline leiden. Volgens mij leidt er meer naar Annelies. Maar misschien vind jij dat geen goeie topics 😉