Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

commisaris Witse27 mar 2017, 22:04

 260
Ben blij dat ik mijn avatar vanavond niet moet wijzigen... πŸ˜ƒ
Mijn mol was DE mol en mijn winnaar was DE winnaar πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
Gebruikersavatar

Molliarty27 mar 2017, 22:06

 157
Ik had ze ook juist (op de mol app, en op mijn papiertje haha)
Maar indd, goed gespeeld en ben blij met Davey als winnaar. Maar toch ook nen dikke duim (Of het OK teken zoals mijne avatar?) naar ons Annelieske toe! Ferm gespeeld van haar. πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

sherlock27 mar 2017, 22:14

 216
rolhad schreef:Perfecte mol, perfecte winnaar en zeer zeker heel knap van Annelies om zo ver te geraken!
Absoluut, heel blij dat dit de afloop is!
Gebruikersavatar

Jansen27 mar 2017, 22:16

 3423  Yens
commisaris Witse schreef:Ben blij dat ik mijn avatar vanavond niet moet wijzigen... πŸ˜ƒ
Mijn mol was DE mol en mijn winnaar was DE winnaar πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
Idem dito πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Klaartje27 mar 2017, 22:18

 2245  Uma
Ben blij, want ik zat er dus volledig langs. Eline heeft me volledig op het verkeerde been gezet, wat een actrice, wat een Mol!

En ik had nog zo'n schoon pleidooi gehouden om haar niet te veroordelen als de saboteur van het spel, maar helaas, de jury heeft er anders over beslist. πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

sherlock27 mar 2017, 22:22

 216
Klaartje schreef:Ben blij, want ik zat er dus volledig langs. Eline heeft me volledig op het verkeerde been gezet, wat een actrice, wat een Mol!

En ik had nog zo'n schoon pleidooi gehouden om haar niet te veroordelen als de saboteur van het spel, maar helaas, de jury heeft er anders over beslist. πŸ˜ƒ
Schitterend hè: hoe we allemaal naar hetzelfde kijken maar toch allemaal iets anders kunnen interpreteren? Ik blijf De mol toch geweldig vinden. Op naar het volgende seizoen!
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 22:30

 3483  Uma
sherlock schreef:Schitterend hè: hoe we allemaal naar hetzelfde kijken maar toch allemaal iets anders kunnen interpreteren? Ik blijf De mol toch geweldig vinden. Op naar het volgende seizoen!
Couldn't agree more!
Gebruikersavatar

daniel.bauwens27 mar 2017, 22:40

 63
Keiblij met deze afloop! Voelde mij steeds slechter en slechter toen het einde van het aflevering naderde, maar jongens toch, ik was over the moon toen ik dan uiteindelijk toch juist bleek te zijn πŸ˜ƒ

Al die moeite is niet voor niks geweest!
Gebruikersavatar

Andreas27 mar 2017, 22:51

Molerator  113
Blijft een legendarisch programma proficiat aan iedereen die eraan meegewerkt heeft en ook dikke proficiat aan Davey & Eline. Ik hoop ook sommige van jullie volgend jaar op TV te zien voor het volgend seizoen #inschrijven #totvolgendjaar.
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:53

 429
andreas.debresser schreef:Blijft een legendarisch programma proficiat aan iedereen die eraan meegewerkt heeft en ook dikke proficiat aan Davey & Eline. Ik hoop ook sommige van jullie volgend jaar op TV te zien voor het volgend seizoen #inschrijven #totvolgendjaar.
Tgooh was ik maar oud genoeg, dan had ik jullie allemaal belazerd...
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 22:54

 507  Yens
daniel.bauwens schreef:Keiblij met deze afloop! Voelde mij steeds slechter en slechter toen het einde van het aflevering naderde, maar jongens toch, ik was over the moon toen ik dan uiteindelijk toch juist bleek te zijn πŸ˜ƒ

Al die moeite is niet voor niks geweest!
Exact mijn gevoel. Ik dacht dat ik er weer naast ging zitten (zoals vorig jaar). Niet dus. Poef der op alle drie. πŸ™‚
Ook blij dat ik teruggekeerd ben naar mijn mol vanaf aflevering 2, na een korte uitstap langs een of ander stripverhaal πŸ˜‰
En blij dat ons Moeke de mol niet was, want dan hadden we niets meer om naar uit te kijken volgende week. Maar wel een dikke proficiat voor haar. Ge moet het toch maar doen tussen al dat jong geweld !