Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Ymineken27 mar 2017, 23:58

 39
De laatste 2 weken toch zeker de juiste mol in gedachten. Daarvoor nog grote twijfel met Davey. Ook de winnaar nog goed geraden.
Blij met de uitkomst πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Taupe07728 mar 2017, 08:29

 767  Yens
Ik blijf toch gedeeltelijk teleurgesteld achter.
Laatste aflevering was ronduit zwak en de mol die plots veel geld gaat verdienen .... zonde.
Terwijl het ervoor een zeer goed seizoen was maar ik blijf met een wrang gevoel zitten over bepaalde acties van de mol die zo zwak zijn dat ze te opzichtig zijn ... gelukkig is het niet Annelies want dan was het nog veel erger geweest.

Over de winnaar kan ik alleen maar zeggen, top van Davey!
Zeer slim gespeeld zodat sommigen hem zelf al als mol zagen.

Maar hoe dan ook ik kijk met veel spanning uit naar het nieuwe seizoen en hopelijk dan een "andere" mol.
Gebruikersavatar

Frolva28 mar 2017, 08:45

 2204
Ik zat (ook) op de verkeerde mol, maar ben allesbehalve teleurgesteld.

Van Eline heb ik eigenlijk weinig opvallende (of onopvallende) sabotages gezien. En een mol die (af en toe) opvallend saboteert, is toch prima?

Ik begrijp nu ook de gevoelens van (sommigen uit) het Robin-kamp: blijven vinden dat jouw 'mol' beter is dan de echte mol.
Nog steeds heb ik de indruk dat Annelies veel meer heeft 'gesaboteerd', en dan bedoel ik niet de fysiek zware proeven.
Bijvoorbeeld met de rugby-proef: de bal laten vallen ipv neer te duwen. In datzelfde spel had Eline (onder aanmoediging van Robin en Annelies) de bal kunnen nemen in de bankroet-zone en zo veel geld verliezen.

Maar gaandeweg zal het besef wel komen over hoe Eline heeft gemold, en hopelijk doet de allerlaatste aflevering daar nog een schepje bovenop. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

tom.bastijns28 mar 2017, 09:08

 26
Ik zat ook op Annelies als mol, maar ik leg me er uiteraard bij neer dat het Eline is. πŸ™‚ Vorig jaar zat ik meteen correct bij Gilles en had ik het geluk de finale in Antwerpen te mogen bijwonen, dit jaar zat dat er niet in. Hoe dan ook had ik niet in de juiste zaal gezeten. πŸ˜‰

Ik heb Annelies altijd verdedigd door te stellen dat er géén wettekst bestaat van hoe een mol moet zijn, en dat geldt dus ook voor Eline! Wanneer nu blijkt dat enkel de twee finalisten wisten dat zij de mol was, kan je niet anders dan stellen dat ze het goed heeft gedaan.

Natuurlijk heb je altijd je bedenkingen als je wekenlang iemand anders op het oog hebt. Zo is de mol (als ik me niet vergis) van die drie finalisten wel diegene die het meeste geld heeft verzameld. Eline deed dit wel vooral in de laatste aflevering, toen het wellicht nog weinig zinvol was om te "mollen" omdat zowel Annelies als Davey toch al zeker waren.

Eline heb ik nooit echt op mijn radar gehad: Monitor bij Out of Limits, de Oostkantons in West-Vlaanderen, wat vals zingen of een beentje te hoog heffen bij een museumproef, het leken me meer daden van iemand die zichzelf verdacht wou maken dan van de echte mol. Maar ik was dus mis!

In ieder geval hebben we weer enkele spannende weken achter de rug en waren maandagen plots veel minder erg, want je had steeds iets om naar uit te kijken. Dat vind ik een enorme troef van het programma, het kan je echt in de ban houden!

Proficiat aan diegene die Eline als mol hebben aangeduid, proficiat aan Eline zelf en uiteraard aan de overige finalisten en bij uitbreiding alle kandidaten, want het is al een prestatie om het tot in het spel te schoppen! πŸ˜‰

Nu even bekomen, of om het met de woorden van Annelies te zeggen: "en laat de boeren nu maar dorsen!"
Gebruikersavatar

oldgrumpy28 mar 2017, 09:54

 88
Proficiat aan de mol en de finalisten.
Het was weer een mooi seizoen, met enkele leuke proeven en prachtige televisie af en toe.

Dit jaar zat ik al van bij het begin op de juiste mol, maar het had evengoed anders kunnen aflopen.

Misschien moet ik me toch eens inschrijven ...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 10:44

 8153
Teveel mensen om te citeren en mij bij aan te sluiten, dus beperk ik me maar tot:
Knap gedaan, Eline! Proficiat Davey!
Gebruikersavatar

Heinz28 mar 2017, 11:28

Forum veteraan  427  Uma
Super stoere Mol en een slimme winnaar! Topseizoen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

The hunter28 mar 2017, 13:33

 282  Uma
Eline heeft mij goed liggen gehad πŸ™‚ Chapeau!

Ik ben blij dat zij de mol is en niet Annelies, dan had ik toch met een soort van bestolen gevoel gezeten. Ik zag het al een aantal weken aankomen dat Davey niet de mol was, maar ik zag ook geen mol in de andere kandidaten die toen overbleven (Sam, Robin, Annelies en Eline). Misschien nog het meeste in Annelies, maar dan zou ik ontgoocheld geweest zijn.
Gebruikersavatar

Yvo28 mar 2017, 17:10

 1111  Uma
Frolva schreef:Ik zat (ook) op de verkeerde mol, maar ben allesbehalve teleurgesteld.

Maar gaandeweg zal het besef wel komen over hoe Eline heeft gemold, en hopelijk doet de allerlaatste aflevering daar nog een schepje bovenop. πŸ˜‰
Zeg dat wel, ik ook.
Waauw, ik heb veel op de 'Like' knop moeten klikken omdat ik er hetzelfde van vindt.

Toch even kort. Dikke proficiat aan Eline, fantastisch gedaan als mol (ik dacht dat het Davey was)!
Ze heeft toch nog een hoop mensen op het verkeerde spoor gezet.
Ook geweldig gedaan van Davey om haar van de eerste dag al te verdenken!
En proficiat aan de mensen die Eline ontmaskerden πŸ™‚!
Gebruikersavatar

masterveecee28 mar 2017, 18:33

 3547  Sven
Een dikke chapeau voor deze Mol!! En de winnaar.

Als ze nu nog hier zou aanmelden (of de rest ook natuurlijk), zou het het forum nog een stukje completer maken 😎
Gebruikersavatar

Noptje28 mar 2017, 23:42

 181
Taupe077 schreef:Ik blijf toch gedeeltelijk teleurgesteld achter.
Laatste aflevering was ronduit zwak en de mol die plots veel geld gaat verdienen .... zonde.
Terwijl het ervoor een zeer goed seizoen was maar ik blijf met een wrang gevoel zitten over bepaalde acties van de mol die zo zwak zijn dat ze te opzichtig zijn ... gelukkig is het niet Annelies want dan was het nog veel erger geweest.

Over de winnaar kan ik alleen maar zeggen, top van Davey!
Zeer slim gespeeld zodat sommigen hem zelf al als mol zagen.

Maar hoe dan ook ik kijk met veel spanning uit naar het nieuwe seizoen en hopelijk dan een "andere" mol.
Ik snap wat je bedoelt, maar de mol moet ook niet iedere proef saboteren he... Er zit tenslotte minder geld in de pot dan vorig jaar, dus kan het wel zijn dat ze de laatste proeven gerust mocht helpen slagen.
Als bleek dat Davey de mol was, konden we ook zeggen dat hij slecht gemold heeft tijdens de fietsproef bv.... En Annelies tja... denk dat zij toch een verkeerde briefing heeft gekregen bij de selecties πŸ˜› Maar het lijkt me wel een sympathiek persoon!
Gebruikersavatar

Yvo29 mar 2017, 10:46

 1111  Uma
Noptje schreef:Maar het lijkt me wel een sympathiek persoon!
Mij ook. Ze is ten slotte niet altijd volledig zichzelf kunnen zijn. Die glimlach van Eline op het einde toen ze van achter dat rieten muurtje tevoorschijn kwam was alleszeggend.
Eindelijk mocht ze uit de schaduw treden. En ze zal het wel leuk gevonden hebben om te mollen,
maar ook om uiteindelijk geΓ―dentificeerd te worden als mol. En ze is nog maar 24, ik dacht dat ze ouder was.
Petje af!

gg Eline wp