Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2017, 22:07

 1690  Sven
Welgemeende proficiat aan alle Eline verdenkers!
Goed gespeeld van Eline, en van jullie! Kijk al uit naar de tips en hints in de allerlaatste aflevering van dit seizoen. TOP!!
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:16

 429
Jay-Lo schreef:Welgemeende proficiat aan alle Eline verdenkers!
Goed gespeeld van Eline, en van jullie! Kijk al uit naar de tips en hints in de allerlaatste aflevering van dit seizoen. TOP!!
Eindelijk alles is duidelijk! Uiteindelijk toch blij da ik Eline toch 'half' verdacht (zie topic: dan toch Eline...). Volgende keer vanaf het begin de juiste, hopelijk! 😃

Wel spijitig da de malle mergpijp nie klopt, Annelies was toch nog beter geweest :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 22:23

 3483  Uma
Ik weet verdomme niet waarom ik die eerste heftige reactie van Eline op Davey (bij The Swallow of London) niet meer au serieux genomen heb.
I've lost the touch blijkbaar :(

Maar wel schitterend gedaan van Eline!
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:30

 429
ex-molinator schreef:Ik weet verdomme niet waarom ik die eerste heftige reactie van Eline op Davey (bij The Swallow of London) niet meer au serieux genomen heb.
I've lost the touch blijkbaar :(

Maar wel schitterend gedaan van Eline!
En waarom ze 'toevallig' te laat gedrukt had, hoewel ze toch héél zeker was van haar stuk.
En waarom ze Bertrand verdacht maakte en omgekeerd moest sluipen.
En waarom ze zo snel een pinguin kon boetseren.
En waarom ze nog 'nooit' in een zoo geweest was en 'levende' dieren gezien had.
En waarom...
Schaamtelijk he :roll:
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2017, 22:32

 1690  Sven
Kobe schreef:Eindelijk alles is duidelijk! Uiteindelijk toch blij da ik Eline toch 'half' verdacht (zie topic: dan toch Eline...). Volgende keer vanaf het begin de juiste, hopelijk! 😃

Wel spijitig da de malle mergpijp nie klopt, Annelies was toch nog beter geweest :mrgreen:
Tja, eens dat ge in die 'pijp' zit is er geen ontkomen meer aan. Maar die malle mergpijp hadden we wel goed gevonden. 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator27 mar 2017, 22:33

 3483  Uma
Kobe schreef:...
Schaamtelijk he :roll:
Ik ga gewoon alles herbekijken (met de kennis van nu) en kijken hoe ze mij in de luren gelegd heeft.
En volgend jaar kom ik terug... sterker en slimmer dan voorheen. 😉 ('t zal nodig zijn)
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:33

 429
Jay-Lo schreef:Tja, eens dat ge in die 'pijp' zit is er geen ontkomen meer aan. Maar die malle mergpijp hadden we wel goed gevonden. 😛
Goed hee, ga ik zelf gebruiken bij mijn eigen molspel :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe27 mar 2017, 22:34

 429
ex-molinator schreef:Ik ga gewoon alles herbekijken (met de kennis van nu) en kijken hoe ze mij in de luren gelegd heeft.
En volgend jaar kom ik terug... sterker en slimmer dan voorheen. 😉 ('t zal nodig zijn)
Volgend jaar laten we ons niet meer doen nee, geen twee keer fout zelfs in de finale 😲
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2017, 22:39

 1690  Sven
ex-molinator schreef:Ik weet verdomme niet waarom ik die eerste heftige reactie van Eline op Davey (bij The Swallow of London) niet meer au serieux genomen heb.
I've lost the touch blijkbaar :(

Maar wel schitterend gedaan van Eline!
Volgende keer beter zeker? 🙂
't Is maar een spelleke. Troost mezelf 😂
Gebruikersavatar

Mūses . .27 mar 2017, 22:39

 90
ex-molinator schreef:Ik weet verdomme niet waarom ik die eerste heftige reactie van Eline op Davey (bij The Swallow of London) niet meer au serieux genomen heb.
I've lost the touch blijkbaar :(

Maar wel schitterend gedaan van Eline!
Inderdaad, een schitterende mol!

+ hier ook 't zelfde verhaal . . :?

Ik had onlangs die eerste afleveringen herbekeken en in aflevering 2 - wanneer de drie kandidaten de naam van John Pearsons' schip zoeken - zegt zij (= Eline dus) op een bepaald moment (rond 11:10) :

— "Het is Pearson: P-E-A-R-S-A-N... O-N."

Dit zal dus (hoogstwaarschijnlijk) GEEN kleine verspreking zijn door de tijdsdruk . .

. . maar een knipoogje naar later —> Manet/Monet! En even dacht ik nog : "Owla, da's wel een rare fout om te maken . . maar 't zal wel niets zijn" – en OMG, dan blijf ik alsnog in kamp-Annelies zeker *face palm* :roll: 😂 :mrgreen:
Gebruikersavatar

nyckelpiga27 mar 2017, 22:58

 69
Ik ben gewoon keiblij dat ik gelijk had met die hartslag en dat ze al zo rood was in het begin + de gestalte van de mol in het donker (kon onmogelijk Annelies zijn), en dat ze alles moest coördineren met die struisvogel eieren, en hoe ik wist dat Annelies al van dag 1 haar als verdachte had.
En ik vergeet nog hoe ik het zo raar vond dat Eline probeerde om Annelies verdacht te maken (want als mol weet je sowieso wie ze het minst verdenken).
Gebruikersavatar

Moldedju27 mar 2017, 23:09

 507  Yens
Ja, die malle mergpijp. Het was een beetje te mooi zeker en een paar eindjes bleven open. Daarom teruggekeerd naar mijn originele mol.
Hier ben ik dus ook heel blij mee 🙂