Eline is De Mol!
Gebruikersavatar

ianis.vancoppenolle28 mar 2017, 11:30

 1
Misschien een beetje laat nu, maar toen in aflevering 6 alle kandidaten in een donkere kamer met de mol zaten. Had de mol een camera op zijn hoofd, waar we af en toe beelden van te zien kregen. Op een gegeven moment staat de mol bij iedere kandidaat ongeveer recht naast de kandidaat. Als je deze beelden vergelijkt zie je dat bij Elien het beeld vanuit een veel lager standpunt wordt gefilmd. Daaruit kon je afleiden dat Gilles daar zich als mol voor deed en Elien, die toch wel redelijk groot is, bij de andere de mol was.

Sam:
[ external image ]

Davey:
[ external image ]

Robin:
[ external image ]

Annelies:
[ external image ]

Eline:
[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 18:49

 8153
ianis.vancoppenolle schreef:Misschien een beetje laat nu, maar toen in aflevering 6 alle kandidaten in een donkere kamer met de mol zaten. Had de mol een camera op zijn hoofd, waar we af en toe beelden van te zien kregen. Op een gegeven moment staat de mol bij iedere kandidaat ongeveer recht naast de kandidaat. Als je deze beelden vergelijkt zie je dat bij Elien het beeld vanuit een veel lager standpunt wordt gefilmd. Daaruit kon je afleiden dat Gilles daar zich als mol voor deed en Elien, die toch wel redelijk groot is, bij de andere de mol was.
Gilles is ook groot hoor!
Een molloot heeft wel opgemerkt dat Eline van "de mol" een harde por kreeg terwijl de anderen zacht aangeraakt werden.
Gebruikersavatar

Holmes28 mar 2017, 19:00

 395
chicawah schreef:Gilles is ook groot hoor!
Een molloot heeft wel opgemerkt dat Eline van "de mol" een harde por kreeg terwijl de anderen zacht aangeraakt werden.
Het was Robin die een por kreeg, niet Eline 😉

En Gilles is iets groter dan Eline (en Robin en Davey)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 19:12

 8153
Holmes schreef:Het was Robin die een por kreeg, niet Eline 😉

En Gilles is iets groter dan Eline (en Robin en Davey)

:oops: ik ben duidelijk nog teveel van slag.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 19:14

 3483  Uma
chicawah schreef::oops: ik ben duidelijk nog teveel van slag.
Robin is NIET de mol, Eline IS de mol, Robin is NIET de mol, Eline IS ....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 mar 2017, 19:15

 8153
ex-molinator schreef:Robin is NIET de mol, Eline IS de mol, Robin is NIET de mol, Eline IS ....
Maar WAS Annelies de mol?
Gebruikersavatar

ex-molinator28 mar 2017, 19:18

 3483  Uma
chicawah schreef:Maar WAS Annelies de mol?
Vervang Robin door Annelies in mijn vorige zin en herhaal die 3x. Alles wordt dan duidelijk 😛 (trust me, it worked for me)