Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jess07 feb 2017, 12:56

 2
Als iedereen voor vertrek liedjes moest opgeven voor in de playlist, is het dan niet zo dat enkel Hans wist dat hij er uit zou liggen? Als iemand anders de mol is weet hij/zij toch niet op voorhand dat Hans het vliegtuig niet haalt? Mij lijkt het mogelijk dat dit liedje van Hans zelf komt.
Gebruikersavatar

Bonanza07 feb 2017, 15:21

 71
Of da's gewoon door de productie in de playlist gemoffeld. Als lolletje.
Gebruikersavatar

yevo07 feb 2017, 15:24

 281  Uma
Bonanza schreef:Of da's gewoon door de productie in de playlist gemoffeld. Als lolletje.
Denk ook eerder dat dit het geval is. De mol kan dit niet op voorhand weten. Tenzij Hans de mol zelf zou zijn en dat zou dan weer te opvallend zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 16:34

 3547  Sven
Bonanza schreef:Of da's gewoon door de productie in de playlist gemoffeld. Als lolletje.
tuurlijk 😛 want toen ze in ZA waren, wisten ze dit al lang van Hans. Stel dat iemand van de productie plots begint te zingen van "Arrividerci Hans" en dan van "Hé! das een tof nummer om ertussen te steken" :p
Of het idee van de Mol
Gebruikersavatar

JonasSimoen07 feb 2017, 20:26

 4
Ik geloof niet dat de productie dat lied er tussen heeft gestoken. Moest dan wel snel gebeuren he?
Maar stel dat Hans de mol is, dan wist hij bijna zo goed als zeker dat er gedrukt ging worden.
Dus kon hij 3 dingen doen:
1. Drukken
2. Vragen beantwoorden
3. Weggaan en terugkomen
De derde optie lijkt me veel logischer om te doen als mol. Omdat niemand je voorlopig verdenkt omdat je te "zwak" was. Maar als mol wist hij natuurlijk dat hij zou terugkomen.
Gebruikersavatar

maaike.vancraen07 feb 2017, 21:54

 17
Hans kan dat liedje er ook tussen gezet hebben omdat hij het leuk vindt dat zijn naam erin voorkomt hè...
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 22:03

 3547  Sven
JonasSimoen schreef:Dus kon hij 3 dingen doen:
1. Drukken
2. Vragen beantwoorden
3. Weggaan en terugkomen
De derde optie lijkt me veel logischer om te doen als mol. Omdat niemand je voorlopig verdenkt omdat je te "zwak" was. Maar als mol wist hij natuurlijk dat hij zou terugkomen.
Bwa, ik weet niet of ik die persoon niet zou verdenken. integendeel. Het zou lijken alsof er een voordeel uit gehaald wordt, dit omdat je Mol bent
Gebruikersavatar

kim.baudart07 feb 2017, 23:02

 138
JonasSimoen schreef:Ik geloof niet dat de productie dat lied er tussen heeft gestoken. Moest dan wel snel gebeuren he?
Bwa, een vlucht naar Zuid-Afrika duurt toch al gauw een paar uurtjes... 😉
Gebruikersavatar

simon.debeukeleer07 feb 2017, 23:34

 5
Waarom vraagt niemand wie dat liedje in zijn playlist heeft? Bewust geknipt?
Gebruikersavatar

Kita_V07 feb 2017, 23:36

 37
simon.debeukeleer schreef:Waarom vraagt niemand wie dat liedje in zijn playlist heeft? Bewust geknipt?
De vraag was er... Het antwoord niet
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 23:42

 3547  Sven
simon.debeukeleer schreef:Waarom vraagt niemand wie dat liedje in zijn playlist heeft? Bewust geknipt?
was er niemand die vluchtig vroeg "van wie is dat?"? of ben ik verkeerd? kzou eens opnieuw moeten kijken
Gebruikersavatar

Kita_V07 feb 2017, 23:53

 37
masterveecee schreef:was er niemand die vluchtig vroeg "van wie is dat?"? of ben ik verkeerd? kzou eens opnieuw moeten kijken
Van wie deze reactie was weet ik niet meer.. Ik vond Annelies haar reactie gespeeld overkomen 'niet doorhebben dat het over Hans ging' terwijl de andere kandidaten er al over aan het praten zijn?