Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

marilyn.meeuwissen09 feb 2017, 23:24

 6
Wanneer Hans bij Jessica in de wagen stapt om de eerste opdracht te bespreken, lijkt het mij dat Hans wist dat iedereen naar Zuid-Afrika zou vertrekken.

Jessica: Wat denkt gij?
Hans zegt letterlijk: Ik zou precies liever hebben dat iedereen naar ginder gaat. Ik ga zeker niet duwen, ik neem het risico, dat beloof ik.

Indien hij het wist, hoefde hij inderdaad geen risico te nemen.
Ik ben benieuwd naar maandag, daar zal meer info uit komen 🙂
Gebruikersavatar

billie.holiday11 feb 2017, 13:18

 462  Bert
Waarom hebben ze 6 mannen en 5 vrouwen gekozen, omdat Hans op de hoogte was dat hij ging achterblijven. Nu zijn ze vertrokken met 5 mannen en 5 vrouwen. Als er een vrouw had verloren was de groep niet homogeen geweest. Dan was het 6 tegen 4.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 feb 2017, 13:56

 3483  Uma
billie.holiday schreef:Waarom hebben ze 6 mannen en 5 vrouwen gekozen, omdat Hans op de hoogte was dat hij ging achterblijven. Nu zijn ze vertrokken met 5 mannen en 5 vrouwen. Als er een vrouw had verloren was de groep niet homogeen geweest. Dan was het 6 tegen 4.
Dat zou dan inhouden dat er op voorhand beslist was dat een vrouw geëlimineerd zou worden ???
Gebruikersavatar

billie.holiday11 feb 2017, 14:21

 462  Bert
Ik wil gewoon aantonen dat Hans op de hoogte was dat hij later ging vertrekken. De kandidaten zijn 5 mannen en 5 vrouwen altijd. Daarom hebben ze 6 mannen genomen , een man ging sowieso niet mee met het eerste vliegtuig. Ze konden volgens mij ook 6 vrouwen gescreend hebben, maar dan was het een vrouw die later ging vertrekken.
Gebruikersavatar

masterveecee11 feb 2017, 16:25

 3547  Sven
we zullen het zien, maandag 😉
Gebruikersavatar

Nonline11 feb 2017, 19:20

Molerator  6547  Uma
Nu zijn het maandag nog altijd 6 mannen en 4 vrouwen, dus ik snap de redenering niet. Dan was het in principe beter geweest dat er een vrouw een aflevering later bij kwam. Meer kans dat er in de eerste eliminatie een man uit vloog.

Plus Hans gaat nu sowieso het buitenbeentje van de groep zijn, lijkt me niet iets dat je opzettelijk wil voor de mol.