Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Brm13 feb 2017, 22:23

 5  Sven
Hallo,
Volgens mij wist Gilles en Hans dat hij niet mee kon in het vliegtuig.
Zodra de auto van Hans uit de hangaar was kwam het beeld met Gilles die zei 'Hallo Hans'.
Dit lijkt me erg raar! Indien dit livebeeld was dan zou het toch mooi en snel beeld zijn voor een België - Zuid Afrika afstand.
Het lijkt me dan ook vooraf opgenomen.
Gebruikersavatar

ABBEEIJLKM13 feb 2017, 22:28

 27
Brm schreef:...
Het lijkt me dan ook vooraf opgenomen.
Waarschijnlijk. En voor elke kandidaat een filmpje met dezelfde boodschap.
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 22:33

 306
Dat lijkt mij simpel op te lossen door het begin van dat filmpje voor elke kandidaat op te nemen.
Wel vond ik zijn reactie op zijn uitschakeling niet erg natuurlijk. Maar ik weet ook niet of het veel wil zeggen. Misschien was hij gewoon aan het zwijgen en vroeg de productie hem om zijn gedachten te verwoorden en kwam het er daardoor wat ongelukkig uit.
Het lijkt me verder een zachtaardige man die zijn plekje in de groep probeert te vinden.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 22:34

 3483  Uma
Waarom zou dat niet live gekund hebben: er moest maar 1 woord veranderd worden aan de vooraf ingestudeerde (of afgelezen) tekst, nl. de naam van de deelnemer die afviel).
Gebruikersavatar

Yvo13 feb 2017, 22:37

 1111  Uma
Brm schreef:Hallo,
Volgens mij wist Gilles en Hans dat hij niet mee kon in het vliegtuig.
Zodra de auto van Hans uit de hangaar was kwam het beeld met Gilles die zei 'Hallo Hans'.
Dit lijkt me erg raar! Indien dit livebeeld was dan zou het toch mooi en snel beeld zijn voor een België - Zuid Afrika afstand.
Het lijkt me dan ook vooraf opgenomen.
Hij heeft dit samen met de productie voor elke kandidaat opgenomen, niet alleen voor Hans. Dit lijkt me logisch. En als het Hans is spelen ze het filmpje met 'Hallo Hans', als het Robin was, dan met 'Hallo, Robin' bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar

Social14 feb 2017, 00:21

 353  Uma
Maar ja jongens, dat is nu toch geen moeilijke puzzel om op te lossen. Dit gaan ze NOOIT live laten gebeuren op een scherm tijdens zo'n cruciaal moment. Gilles heeft gewoon filmpjes opgenomen voor elke kandidaat, tenzij Hans de mol is.