Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Kobe27 feb 2017, 18:07

 429
Het lukt me niet echt om een nieuw onderwerp te starten, dus doe ik het effe hier...

Wat mij opvalt is dat de laatste opdracht van de eerste aflevering (die met dat van het dak vallen) per duo's is. Hoe zouden ze dit gedaan hebben als ze met 11 waren? Ik zou dan zelf als maker 1 iemand alleen laten vallen.
De manier om te mollen? of liever toch met 10 deze opdracht? Als we deze vraag ongeveer kunnen oplossen weten we of de mol gedrukt heeft of niet?
Gebruikersavatar

billie.holiday27 feb 2017, 18:17

 462  Bert
Volgens mij wisten ze het zeker dat ze met 10 gingen vertrekken, er moest 1 achterblijven. Ze gingen ervan uit dat er op de knop zou geduwd worden.
Gebruikersavatar

Holmes27 feb 2017, 18:30

 395
Kobe schreef:Wat mij opvalt is dat de laatste opdracht van de eerste aflevering (die met dat van het dak vallen) per duo's is. Hoe zouden ze dit gedaan hebben als ze met 11 waren? Ik zou dan zelf als maker 1 iemand alleen laten vallen.
De manier om te mollen? of liever toch met 10 deze opdracht? Als we deze vraag ongeveer kunnen oplossen weten we of de mol gedrukt heeft of niet?
Ze zouden altijd een sprongvrijstelling kunnen voorzien hebben voor de 11e persoon (bvb voor Robin).
De vraag stelt zich misschien al vroeger : er zijn 2 wagens voorzien voor telkens 5 personen. Wat als er 11 waren ?
Een beredeneerde gok of een gedirigeerde zet ?

(dit past eigenlijk niet in deze topic want die gaat over afl 2)
Gebruikersavatar

billie.holiday27 feb 2017, 18:41

 462  Bert
Die auto's zijn voor mij ook een beetje het bewijs, dat ze zeker waren dat er ene ging achterblijven. Maar ja , je kunt er nog altijd eentje naar de welness sturen , dan kunnen ze toch nog hun proeven doen met 10.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT11 mar 2017, 22:03

 767  Yens
Placebo schreef:Ik denk dat de kans vrij groot is dat hij al in Zuid-Afrika is geweest. Als professor (farmacie) woont hij waarschijnlijk regelmatig internationale congressen bij. In dat geval zou hij afvallen als kandidaat-mol.
Ik heb eindelijk iemand gevonden die wel degelijk al eerder in Zuid-Afrika is geweest. Ik vond dit op Instagram daarstraks en het is toch Davey op de foto (van een paar (6) jaar geleden), als ik mij niet vergis.

[ external image ]