Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

sibren.depuydt23 feb 2017, 00:31

 3  Uma
Hallo allemaal!

Aangezien ik hier nogal weinig topics over Hans vind en we toch alle wegen moeten openlaten, zal ik mijn visie ook eens op tafel gooien. :p

Hans is een van mijn hoofdverdachten nadat ik een aantal clues bij elkaar heb gelegd.

Eerst en vooral: Ik heb de links naar de video niet meteen gevonden dus ga gerust zelf eens kijken op de Facebook-pagina voor de filmpjes 🙂


[ external image ]

Dit is het filmpje dat begint met: "Dit zijn ze dan...". NET op het punt dat Hans verschijnt zeggen ze "De Mol".

Maar goed dat is niet alles natuurlijk. Ik heb dan wat verder gekeken op de pagina en vond een ander zeer interessant filmpje.

In het filmpje krijg je 1 voor 1 de kandidaten te zien. Ze vervormen zo langzaam om naar de volgende kandidaat.

Het is trouwens zeer knap gemaakt en aangenaam om te kijken. ALLE kandidaten vervormen geleidelijk aan in iemand anders, maar wanneer je Hans te zien krijgt komt er een korte storing zoals je hieronder kan zien. Daarna verschijnt meteen Jessica.

[ external image ]

Ik vind dit zelf toch wel een aanwijzing en erg verdacht. Daarbuiten wil ik ook nog even het wandelparcour vernoemen, waar ik toch wel ook de vorm van een "H" in zag. Dit topic kan je hier ook ergens vinden 😃

Het zou me ook een geweldige move van de makers lijken om dit jaar 'de Mol' er pas de 2e aflevering in te zetten. We weten niet wat er door de makers allemaal op voorhand is afgesproken. Wie weet was het een subtiele hint? Het vliegtuig vertrekt met 10 kandidaten, 5 vrouwen en 5 mannen. De Mol arriveert later en wordt door de meeste mensen hierdoor uitgesloten (Hans)

Ik heb hem zelf ook niet meteen verdacht, maar ik ga hem de volgende afleveringen toch wel extra in de gaten houden! 😉

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

masterveecee23 feb 2017, 08:44

 3547  Sven
mss, wie weet
of ze hadden geen propere overgang naar jessica gevonden? 🙂
Gebruikersavatar

Taupie0223 feb 2017, 09:31

 53
sibren.depuydt schreef:
Het zou me ook een geweldige move van de makers lijken om dit jaar 'de Mol' er pas de 2e aflevering in te zetten. We weten niet wat er door de makers allemaal op voorhand is afgesproken. Wie weet was het een subtiele hint? Het vliegtuig vertrekt met 10 kandidaten, 5 vrouwen en 5 mannen. De Mol arriveert later en wordt door de meeste mensen hierdoor uitgesloten (Hans)
Ik vind dit heel terechte opmerkingen en voor alle duidelijkheid : Hans heeft wel meegedaan in de eerste aflevering gezien hij deelnam aan de eerste proef waarbij ze 5000 euro konden winnen, nl. het hoogst mogelijk te verdienen bedrag in aflevering 1. De Mol doet uiteindelijk ook niet aan alle proeven mee : vb stel dat Annelies de Mol is. Terwijl zij en Marzena helemaal geen proef deden (nl. welnessen) hebben de anderen wel een proef gedaan (nl. de droedel). Diezelfde redenering kan m.i. doorgetrokken worden naar Hans.

Neen, ik sluit helemaal Hans niet uit als verdachte. Zoals in een ander topic gezegd, valt het mij ook op dat hij nooit blijdschap toont na het lukken van proeven of stress bij het uitvoeren van proeven. Het kan natuurlijk zijn dat hij zich heel goed kan beheersen maar toch .... voorlopig houd ik hem alleszins mee op mijn radar voor de volgende aflevering !
Gebruikersavatar

sibren.depuydt23 feb 2017, 14:07

 3  Uma
masterveecee schreef:mss, wie weet
of ze hadden geen propere overgang naar jessica gevonden? 🙂
Als Bouba lukt met zijn cool kapsel moet Jessica ook wel lukken, nee? 😃