Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

skred23 feb 2017, 14:45

 110  Uma
Het was me opgevallen dat in de fimpjes over " wat als je eerst zou afvallen", ze allemaal nogal prominent een drankje voor hen hebben staan, zo heeft
Marzena: water + cola zero
Sam: water
Annelies: cola zero
Davey: water
Eline: cola zero
Robin: water
Bouba: water
Betrand: gewone cola
Jolien: water
Jess: water
Hans: SPA
Mijn bedenkingen hierbij: het lijkt mooi te gaan met afwisselend water en cola zero, tot na Robin.
Bertrand en Hans hebben allebei een "afwijkend" drankje, beide rood, maar bij Hans heeft het blikje rode stippen en het logo is een grote ronde cirkel (net zoals de rode ronde op zijn t-shirt en de rode druk knop in elke aflevering)
Gebruikersavatar

masterveecee23 feb 2017, 16:27

 3547  Sven
post gerust een foto 😉

Nuja, ik denk dat als je op interview gaat, ze gewoon vragen wat je moeten hebben: "water, cola?"
en misschien heeft Hans wel gezegd van "Ah, nee, ca va, ik heb nog mijn drank mee"
Gebruikersavatar

FlightWolf2394923 feb 2017, 17:40

 183
Het is waarschijnlijk niet geweldig duidelijk, maar bon 😃 Ik heb ook wel boekjes(?) opgemerkt naast sommige kandidaten. Enkel bij Sam lag een effectief blad papier.
[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 17:50

 3483  Uma
Alhoewel ik niet denk dat dit een hint zou kunnen zijn ( het zit niet in de afleveringen zelf), vind ik wel een leuk gevonden invalshoek door skred , en mooi en snel visueel aangebracht door FlightWolf23949.
Gebruikersavatar

billie.holiday23 feb 2017, 18:02

 462  Bert
Is dat niet een internationaal paspoort bij Hans .
Gebruikersavatar

FlightWolf2394923 feb 2017, 18:46

 183
billie.holiday schreef:Is dat niet een internationaal paspoort bij Hans .
Zou perfect kunnen. Daar heb ik jammer genoeg geen verstand van 😉
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 10:51

 3547  Sven
Bij Sam en Bertrand is het een zonnebril 😉
Hans is idd internat passwport
En bij Jolien lijkt het mij afval van eten, zoals mss van een slaatje? En een boek denk ik
Gebruikersavatar

billie.holiday24 feb 2017, 11:30

 462  Bert
Wanneer zou dat opgenomen zijn ? Logisch zou zijn , de dag dat ze geselecteerd werden. Misschien moesten ze de mol zijn internationaal paspoort nog even controleren, dat hij zeker op dat ander vliegtuig zou zitten . :smurf:
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 11:42

 3547  Sven
billie.holiday schreef:Wanneer zou dat opgenomen zijn ? Logisch zou zijn , de dag dat ze geselecteerd werden. Misschien moesten ze de mol zijn internationaal paspoort nog even controleren, dat hij zeker op dat ander vliegtuig zou zitten . :smurf:
mss 😉
De mol is sowieso al een tijdje op voorhand geselecteerd normaal gezien, en die is zeker dat hij een int pas nodig heeft. De rest weet het eigenlijk maar zeker na het gesprek (of niet?)
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 11:45

 3547  Sven
FlightWolf23949 schreef:Het is waarschijnlijk niet geweldig duidelijk, maar bon 😃 Ik heb ook wel boekjes(?) opgemerkt naast sommige kandidaten. Enkel bij Sam lag een effectief blad papier.
[ external image ]
zeg, wat mij opvalt, is de luminantie van de achtergrond van Davey. Die is toch hoger dan bij de rest. En de rest is redelijk gelijk van intensiteit :|