Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

OrthoMol24 feb 2017, 22:59

 219
Over deze momentopname wilde ik het met jullie graag ff hebben, want er vielen mij onmiddellijk bepaalde handgebaren op ;
de manier waarop zowel Robin als Hans afgebeeld staan lijken het wel twee standbeelden te zijn. Voornl de houding van Hans deed me meteen aan het spreekwoord 'horen, zien en zwijgen' denken. Hij houdt zijn hand duidelijk voor zn mond id beginfase . Pas wanneer Robin de opmerking maakt :"ik ben nog altij aan't wachten op een eerste teken van De mol" verandert Hans zn houding. Terwijl hij zijn hand voor de mond houd, hoort en ziet hij wel degelijk alles 😉

[ external image ]
Gebruikersavatar

Kobe24 feb 2017, 23:14

 429
Ik zou het heel straf vinden als dit een aanwijzing was, daar moet je toch echt wel aan denken op dat moment denk ik dan. Het kan wel zijn, maar dan moet ik de makers van de mol wel echt feliciteren in subtiliteit... Wat me nu wel opvalt is dat er op de t-shirt van Hans op deze screen allemaal letters staan. Dit was me daarvoor nog niet opgevallen.
Gebruikersavatar

billie.holiday25 feb 2017, 07:33

 462  Bert
Een droedel t-shirt. 😃

Ik denk dat wij overzl spoken beginnen te zien .
Gebruikersavatar

OrthoMol25 feb 2017, 17:46

 219
billie.holiday schreef:Een droedel t-shirt. 😃

Ik denk dat wij overzl spoken beginnen te zien .
Maar goe dat 't geen vierkanten zijn :roll: 🙂
Gebruikersavatar

OrthoMol25 feb 2017, 18:12

 219
Kobe schreef:Ik zou het heel straf vinden als dit een aanwijzing was, daar moet je toch echt wel aan denken op dat moment denk ik dan. Het kan wel zijn, maar dan moet ik de makers van de mol wel echt feliciteren in subtiliteit... Wat me nu wel opvalt is dat er op de t-shirt van Hans op deze screen allemaal letters staan. Dit was me daarvoor nog niet opgevallen.
Ik heb het al ns proberen uitvergroten om de letters samengevoegd te krijgen tot iets maar malchance. Mssn dat iemand er wel in slaagt?
Gebruikersavatar

Kobe25 feb 2017, 21:36

 429
Ik zie vooral de H en dan een F een O en een P. Mss dat Hans een fop is? 😃
Slechte poging ik weet het, maar als het later uitkomt dat het toch klopt is het natuurlijk fijn gevoel om al ergens op forum gezegd te hebben 😃
Gebruikersavatar

Vermoljoen26 feb 2017, 08:05

 2354  Uma
Misschien zie je het op een andere scene beter? Ik probeer maar te helpen...
Gebruikersavatar

Holmes26 feb 2017, 12:17

 395
Gezien er kledij uit hun rugzak kon weggenomen worden in de 1e afl. zit er wellicht geen tip in de kledij dit jaar.
Maar voor wie verder wil zoeken : eerste letters zijn "happy" en in dit beeld (4:40) kan je een logo zien.

[ external image ]
Gebruikersavatar

OrthoMol26 feb 2017, 12:26

 219
We zouden Hans een 1/4 moeten kunnen gedraaid hebben gezien in die scène hè 😃 , want vanaf de volgende aflevering zal dit tshirt mssn niet langer van toepassing zijn....
Gebruikersavatar

OrthoMol26 feb 2017, 12:31

 219
Kobe schreef:Ik zou het heel straf vinden als dit een aanwijzing was, daar moet je toch echt wel aan denken op dat moment denk ik dan. Het kan wel zijn, maar dan moet ik de makers van de mol wel echt feliciteren in subtiliteit... Wat me nu wel opvalt is dat er op de t-shirt van Hans op deze screen allemaal letters staan. Dit was me daarvoor nog niet opgevallen.
Zeg nu eerlijk ; ik vind dit geen 'normale' posities wanneer je je id wagen bevindt . Ga maar ns na bij jezelf of jij zo'n pose aanneemt als je in exact dezelfde houding zit. De manier van handen houden is geen natuurlijk aangenomen manier , het lijkt eerder een 'tegenbeweging' if you catch my drift..
Ik blijf bij mijn visie hierin, er zit dus zeker nen zwijger ( Hans ) nen horer (....) en nen ziener (....) tussen de kandidaten 😉
Gebruikersavatar

Frolva26 feb 2017, 13:06

 2204
Holmes schreef:Gezien er kledij uit hun rugzak kon weggenomen worden in de 1e afl. zit er wellicht geen tip in de kledij dit jaar.

En wiens bagage was er niet bij toen er kledij kon worden weggenomen? :mrgreen:

Dus als Hans de mol is, kan het wel.
Gebruikersavatar

Jansen26 feb 2017, 13:28

 3423  Yens
Holmes schreef:Maar voor wie verder wil zoeken : eerste letters zijn "happy" en in dit beeld (4:40) kan je een logo zien.

[ external image ]
Ik vind wel dat het logo veel weg heeft van een hangslot 😃 Misschien toch een hint?