Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molke28 feb 2017, 07:27

 2
In afl 4 zien we dat Robin en Annelies srabbel gaan spelen met Gilles. Robin en Annelies leggen het woord lacht en Gilles zet er hint bij . Het is dus eigenlijk een hint dat de Mol lacht og gaat lachen en de enige die blij was ook al mislukte de proef was....de gene met het gouden ei dus Hans .
Gebruikersavatar

joeri.hertogs28 feb 2017, 08:06

 24
De woorden van Gilles waren compleet willekeurig getrokken, zoals gezegd tijdens de aflevering. Dus het feit dat Gilles 'hint' legt, is volgens mij dan ook geen tip. Daarbij kon Gilles ook niet weten op die moment dat nog niemand het ei had gevonden. Voor hetzelfde geld had Sam vijf meter verder gewandeld en het ei gevonden toen hij er zo dichtbij zat.
Gebruikersavatar

nite28 feb 2017, 12:08

 110
Ze speelden in ieder geval wel slecht scrabble. Altijd triple woordwaarde openleggen voor Gilles. Is dat mollenwerk of pure onkunde?
Gebruikersavatar

Miemymiemys28 feb 2017, 15:08

 8
Robin zou zogezegd ook een week hele dagen scrabbel gespeelt hebben dus dat lijkt me ook verdacht
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 15:13

 3423  Yens
Miemymiemys schreef:Robin zou zogezegd ook een week hele dagen scrabbel gespeelt hebben dus dat lijkt me ook verdacht
Vond dat ook een vreemde opmerking. Waarom een week scrabble oefenen? Wist hij dan dat er ergens een scrabble proef zou inzitten? Werd dat dan aan de kandidaten meegedeeld? Als Robin de Mol is, zou hij zoiets toch nooit zeggen? Ik vind de opmerking wel passen bij het karakter van Robin: niets aan het toeval overlaten, m.a.w. een zo goed mogelijke voorbereiding om het programma te winnen πŸ™‚.
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 15:33

 2204
eveline.vanhemel schreef:Vond dat ook een vreemde opmerking. Waarom een week scrabble oefenen? Wist hij dan dat er ergens een scrabble proef zou inzitten?
Robin heeft gezegd dat hij "tien dagen vijf keer per dag scrabble heeft gespeeld".
Maar daaruit mag je volgens mij niet afleiden dat hij heeft geoefend met het oog op het programma.
Het lijkt mij eerder (pure gissing :mrgreen: ) dat hij heeft verteld dat hij ooit (op vakantie bijvoorbeeld) veel heeft gescrabbeld.
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 17:23

 3423  Yens
Frolva schreef:Robin heeft gezegd dat hij "tien dagen vijf keer per dag scrabble heeft gespeeld".
Maar daaruit mag je volgens mij niet afleiden dat hij heeft geoefend met het oog op het programma.
Het lijkt mij eerder (pure gissing :mrgreen: ) dat hij heeft verteld dat hij ooit (op vakantie bijvoorbeeld) veel heeft gescrabbeld.
Als dat het geval is, is hij nog zotter dan ik dacht... wie speelt nu vijf keer per dag, tien dagen aan een stuk scrabble zonder reden 😲
Gebruikersavatar

glashelder28 feb 2017, 22:05

 53
Volgens mij heeft hij gewoon eens tien dagen Wordfeud gespeeld. Tien dagen lijkt mij een perfecte tijd om zo'n gsmspelletje beu te raken πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 22:08

 3423  Yens
glashelder schreef:Volgens mij heeft hij gewoon eens tien dagen Wordfeud gespeeld. Tien dagen lijkt mij een perfecte tijd om zo'n gsmspelletje beu te raken πŸ˜‰
Ah... dat zou kunnen, spelletje op smartphone πŸ™‚
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2017, 20:19

 8153
eveline.vanhemel schreef:Als dat het geval is, is hij nog zotter dan ik dacht... wie speelt nu vijf keer per dag, tien dagen aan een stuk scrabble zonder reden 😲
Ik.
Nog erger zelfs: ik speel al meer dan 3 jaar dagelijks scrabble (online).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mar 2017, 20:20

 8153
glashelder schreef:Volgens mij heeft hij gewoon eens tien dagen Wordfeud gespeeld. Tien dagen lijkt mij een perfecte tijd om zo'n gsmspelletje beu te raken πŸ˜‰
Nee hoor. Ik speel het al meer dan 3 jaar en ken mensen die het nog langer spelen.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 09:51

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik.
Nog erger zelfs: ik speel al meer dan 3 jaar dagelijks scrabble (online).
Toen ik dat antwoord gaf, ging ik er van uit dat het om het bordspel ging en niet om een online versie πŸ™‚.
In dat verband moet ik ook schuldig pleiten: weliswaar geen Wordfeud maar ik speel wel dagelijks Trivia Crack πŸ˜‰.
Althans... totdat ik dit forum ontdekte en ik betere dingen te doen heb als Trivia Crack spelen πŸ˜‚