Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 13:48

 306
Jammer dat Hans alleen het gemeentehuis van Antwerpen herkent. Daar had hij veel tijd mee kunnen besparen.

In Sint-Niklaas kunnen ze er vast niet mee lachen. Hun gouden Maria staat er zelfs schoon op te blinken. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Social28 feb 2017, 16:22

 353  Uma
Ik deed tijdens de opdracht meteen een Google Search naar "glazen gemeentehuis Belgie" en kwam meteen uit in Essen.

Lijkt mij wel wat raar dat Hans zijn vrouw daar niet op kwam...
Gebruikersavatar

Frolva28 feb 2017, 16:29

 2204
Social schreef:Ik deed tijdens de opdracht meteen een Google Search naar "glazen gemeentehuis Belgie" en kwam meteen uit in Essen.

Lijkt mij wel wat raar dat Hans zijn vrouw daar niet op kwam...
Kan je de link eens posten van de site waarop je uitkwam?
Gebruikersavatar

Social28 feb 2017, 16:32

 353  Uma
[ external image ]

toegegeven, het gaat hier over het afvalbeleid wss, maar ik kwam toch uit in Essen πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 16:38

 306
Social schreef:[ external image ]

toegegeven, het gaat hier over het afvalbeleid wss, maar ik kwam toch uit in Essen πŸ˜ƒ
Dat lijkt me stom toeval.
Gebruikersavatar

Social28 feb 2017, 17:06

 353  Uma
Was ik Hans zijn vrouw, dan had ik toch maar mooi 3000 euro in de pocket door dat toeval πŸ˜ƒ.

Mijn 2de search was "Gemeentehuis Essen" bij afbeeldingen en BAM, raadsel bijna opgelost πŸ™‚
Gebruikersavatar

Holmes28 feb 2017, 17:28

 395
Social schreef:Ik deed tijdens de opdracht meteen een Google Search naar "glazen gemeentehuis Belgie" en kwam meteen uit in Essen.

Lijkt mij wel wat raar dat Hans zijn vrouw daar niet op kwam...
Eerste resultaat dat ik krijg is in Lommel : www.hetglazenhuis.be πŸ˜‰

Maar het was vindbaar : " stadhuis belgie" in google afbeeldingen zoeken en dan de foto's doorlopen. De foto (mΓ©t de kraan) staat er tussen.
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 17:57

 429
Laleia schreef:Jammer dat Hans alleen het gemeentehuis van Antwerpen herkent. Daar had hij veel tijd mee kunnen besparen.

In Sint-Niklaas kunnen ze er vast niet mee lachen. Hun gouden Maria staat er zelfs schoon op te blinken. πŸ˜‰


Nee dit piekt wel als Sint-Niklaazenaar(of hoe da schrijft :mrgreen: )...
Gebruikersavatar

johan.maes02 mar 2017, 11:30

 153  Sven
Laleia schreef:Jammer dat Hans alleen het gemeentehuis van Antwerpen herkent. Daar had hij veel tijd mee kunnen besparen.

In Sint-Niklaas kunnen ze er vast niet mee lachen. Hun gouden Maria staat er zelfs schoon op te blinken. πŸ˜‰
En de Sint zelf tedju!