Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

dries.debackere28 feb 2017, 16:05

 2
Hans droeg de dag voor de scrabble proef en de dag van de scrabble proef deze t-shirt.


[ external image ]

Verwijzing naar het spel, zak met letters....

Lijkt me ook niet de normale kledij van Hans, al kan ik me dat niet herinneren van de vorige afleveringen.

Hij was ook diegene die niet zag dat het slot van Robin los zat in de dierenproef. Al is deze wel geslaagd.
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 17:55

 429
Hij droeg deze t-shirt ook in de 3de aflevering hoor 😉
Gebruikersavatar

dries.debackere28 feb 2017, 18:45

 2
Ondertussen heb ik dat ook gezien :p KAK :p
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 19:45

 429
Het kan wel zijn hoor 😉
Gebruikersavatar

Molliarty01 mar 2017, 00:30

 157
Hans jonge, trekt eens wat anders aan viezerikske 😃
Gebruikersavatar

stefaan.vanloon03 mar 2017, 09:21

 3
Hans droeg in zijn eerste deelname op de bus een bullseye. Terwijl hij een essentieel deel van de proef uitmaakte. Bij de speciale eliminatie van aflevering 3? , waarbij Marzena moest vertrekken droeg hij een trui met allemaal pijltjes. Met veel goede wil kan dat geïnterpreteerd worden als 'iedereen wijst naar elkaar'. Maar vooral en dit is heel belangrijk: Ben Segers droeg in Auch dezelfde trui, maar bij hem waren de pijltjes pinguïns. Wat moet je daar van denken?
Gebruikersavatar

stefaan.vanloon03 mar 2017, 14:13

 3
Hans is trouwens de enige wiens bagage niet uitgesorteerd werd in de eerste proef.

Je zou de link met zijn kledij als volgt kunnen samenvatten:
Aflevering 2: synopsis: iedereen schiet op Hans - Hans draagt een schietroos op zijn t-shirt
Aflevering 3: aflevering met pinguïn & met speciale eliminatieproef, waarbij de voorlaatste afvalt. Synopsis van de proef: Iedereen wijst naar elkaar. Hans draagt tijdens de eliminatie een trui met allemaal pijltjes. Ook opvallend: In Auwch, draagt Ben Segers krak dezelfde trui als Hans, maar bij Ben staan er pinguïns op.
Aflevering 4: er wordt scrabble gespeeld - Hans draag een trui met losse letters.

Je zou er een patroon in kunnen zien. Goed opletten in aflevering 5.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mar 2017, 14:44

 3483  Uma
stefaan.vanloon schreef:Hans is trouwens de enige wiens bagage niet uitgesorteerd werd in de eerste proef.
...
Interessante denkwijze!
En dan zou de afwezigheid van Hans de eerste dagen, passen in het script: Hans mag niet mee zodat er niet getrieerd kan worden in zijn bagage.
Gebruikersavatar

johan.maes03 mar 2017, 15:32

 153  Sven
De trui met de losse letters draagt hij wel ook in de derde aflevering...ik heb ook eens de eerste aflevering vlug herbekeken maar geen Hans in T-shirt te zien (ook niet op de photobomb).
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mar 2017, 23:24

 1690  Sven
johan.maes schreef:De trui met de losse letters draagt hij wel ook in de derde aflevering...ik heb ook eens de eerste aflevering vlug herbekeken maar geen Hans in T-shirt te zien (ook niet op de photobomb).
De droedels, ook letters? Toch op letten maandag. Dat zou wel een hint kunnen zijn, al verdenk ik hem niet.