Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 10:54

 8153
Hans is een zeer intelligente, opmerkzame man. Stel dat hij niet de mol is: zou hij opgemerkt hebben dat de tunnel recht naar de S leidde en zoja, zou hij daaruit iets concluderen of zijn vermoedens bevestigd zien? Of was hij zo in de wolken met zijn gouden ei dat hij nergens meer op gelet heeft?
Ik denk dat Hans niet de mol is maar hem wel op het spoor is.
Maar als ik het mij goed herinner vond hij het ei in de tunnel en keerde er meteen mee terug (er was geen reden om nog verder te lopen).
Ik moet de aflevering nog eens opnieuw bekijken (maar het komt er nooit van omdat ik altijd op het forum blijf plakken).
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 11:14

 2204
chicawah schreef:Hans is een zeer intelligente, opmerkzame man. Stel dat hij niet de mol is: zou hij opgemerkt hebben dat de tunnel recht naar de S leidde en zoja, zou hij daaruit iets concluderen of zijn vermoedens bevestigd zien? Of was hij zo in de wolken met zijn gouden ei dat hij nergens meer op gelet heeft?
Op de beelden die getoond worden zie je Hans na het vinden van het gouden ei meteen terugkeren (afl. 4 op 41:20).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 13:15

 8153
Frolva schreef:Op de beelden die getoond worden zie je Hans na het vinden van het gouden ei meteen terugkeren (afl. 4 op 41:20).
Dat dacht ik ook. Jammer voor hem want iets belangrijks gemist denk ik.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 13:17

 2204
Dat het de laatste letter van annelieS is? :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mar 2017, 14:29

 3483  Uma
chicawah schreef:Hans is een zeer intelligente, opmerkzame man. Stel dat hij niet de mol is: zou hij opgemerkt hebben dat de tunnel recht naar de S leidde en zoja, zou hij daaruit iets concluderen of zijn vermoedens bevestigd zien?
Vanuit mijn optiek ... Ik zou daar een letter zien staan (of het nu een S is, of een D of een R of wat dan ook) en denken: OK, een bruikbaar Scrabblestuk) maar de associatie met de mol zou echt niet in me opkomen.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 14:38

 2204
ex-molinator schreef:de associatie met de mol zou echt niet in me opkomen.
Bij mij ook niet.

Het zijn ook enkel de mensen die Sam verdenken, die er een hint in zien. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen03 mar 2017, 19:24

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Vanuit mijn optiek ... Ik zou daar een letter zien staan (of het nu een S is, of een D of een R of wat dan ook) en denken: OK, een bruikbaar Scrabblestuk) maar de associatie met de mol zou echt niet in me opkomen.
Mannekes, toen Hans het gouden ei vond, was het scrabble spel gedaan. Ik denk zelfs - als hij de letter nog zou gezien hebben - dat hij waarschijnlijk gewoon heeft gedacht, hier is nog een letter die niemand gevonden heeft 🙂.