Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

Frolva09 mar 2017, 08:50

 2204
Noptje schreef:Zo vreemd vind ik dat nu ook weer niet, puur en alleen omdat fouten nu eenmaal kunnen gebeuren.
Ik zou het in ieder geval zelf gecontroleerd hebben, maar dan wel iets eerder dan Robin. Dat is wat ik het meest verdacht vind.
Wat ik wel aannemelijk vind (en misschien heb ik dat eens gepost) is dat op het begin van de proef absoluut niet duidelijk is welke sleutels voor welke sloten dienen.
Je ziet een slot (aan de kooi van Robin) en gaat er van uit dat een van de sleutels in het spel dat gaat openen (zoals het slot van de kooi met hulpmiddelen, het slot van de poort van de wagen waar het lammetje in zit, het slot van de leeuwenkooi, ...).
Op een bepaald moment wordt duidelijk dat er meer sloten dan sleutels in het spel zijn, en eens je dat weet ga je het verdachte slot van naderbij bekijken.

Wat Robin deed - de aandacht vestigen op iets wat anderen over het hoofd hebben gezien en hij heeft ontdekt - is (ondertussen) typisch mollengedrag. Maar zó nadrukkelijk in beeld gebracht dat het voor mij onverdacht wordt. :mrgreen: