Hans is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 23:02

 8153
Heel jammer dat Hans eruit ligt. Een fijne man.
Ik had gehoopt dat hij de finale zou halen.
Gebruikersavatar

Frolva06 mar 2017, 23:08

 2204
Vind ik ook.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 23:29

 3423  Yens
Inderdaad, mijn topfavoriet voor de eindzege... dit had ik echt niet zien aankomen en hij zal zeker gemist worden door de andere kandidaten. In het gps spel klopte alles wat hij zei, zowel op gebied van de manier van rijden als de vertaling van de woorden als de andere kandidaten naar hen belden voor hulp.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 23:34

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, mijn topfavoriet voor de eindzege... dit had ik echt niet zien aankomen en hij zal zeker gemist worden door de andere kandidaten. In het gps spel klopte alles wat hij zei, zowel op gebied van de manier van rijden als de vertaling van de woorden als de andere kandidaten naar hen belden voor hulp.
Toch vind ik dat Davey in dat GPS-spel kordater van aanpak was en sneller doorhad dat de enige manier om nog kans te maken om de opdracht te doen slagen, het uit zetten van de GPS-en die een locatie aangaven welke buiten bereik was binnen de beschikbare tijd.
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 23:39

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Toch vind ik dat Davey in dat GPS-spel kordater van aanpak was en sneller doorhad dat de enige manier om nog kans te maken om de opdracht te doen slagen, het uit zetten van de GPS-en die een locatie aangaven welke buiten bereik was binnen de beschikbare tijd.
Volgens mij was het Robin die dit zei om dat te doen... ben niet 100% zeker, maar denk het wel.
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 23:44

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Volgens mij was het Robin die dit zei om dat te doen... ben niet 100% zeker, maar denk het wel.
Ok , ik ben er ook niet 100% zeker van. Nog iets om na te kijken morgen.
Wel interessant dat je dit zegt, want als Robin de mol is, dan zou dit wel een complete misrekening zijn - het is net door het uitschakelen van die GPS-en dat de opdracht geslaagd is (reden waarom ik Davey op dit moment wat minder verdenk - maar nogmaals : morgen eens op mijn gemak die fases herbekijken alvorens verder allerlei hypotheses uit te werken).
Gebruikersavatar

Noptje06 mar 2017, 23:45

 181
eveline.vanhemel schreef:Volgens mij was het Robin die dit zei om dat te doen... ben niet 100% zeker, maar denk het wel.
Yup dat dacht ik ook, dat het voorstel van Robin kwam, maar ik moet de aflevering wel nog herbekijken om dit zeker te zijn.

Verder heb ik nog niks gepost of het gelezen op dit forum sinds de nieuwe aflevering, want ik wou eerst mijn mening over Hans zijn eliminatie posten.

Ik vind het echt heel erg jammer dat Hans er uit ligt. Was ook de eerste keer dit seizoen dat ik aan het vloeken was bij een exit. 😛 Ik was zelfs stiekem al blij dat Annelies als tweede kwam, en dat het relatief lang duurde voor ze haar kleur zag, en was er bijna zeker van dat zijn rood ging hebben.... Helaas pindakaas!
Hans was een superleuke kandidaat, die altijd voor rust en controle in de opdrachten zorgde. In het begin was hij verdacht voor mij, maar dat viel geleidelijk aan weg, en ging hem eigenlijk eerst na aflevering 4 op niet verdacht zetten op mijn lijstje, maar uiteindelijk toch niet gedaan.

Hans, we (ik toch :p) gaan je missen!
Gebruikersavatar

Jansen06 mar 2017, 23:55

 3423  Yens
Noptje schreef:Ik vind het echt heel erg jammer dat Hans er uit ligt. Was ook de eerste keer dit seizoen dat ik aan het vloeken was bij een exit. 😛 Ik was zelfs stiekem al blij dat Annelies als tweede kwam, en dat het relatief lang duurde voor ze haar kleur zag, en was er bijna zeker van dat zijn rood ging hebben.... Helaas pindakaas!
Hans was een superleuke kandidaat, die altijd voor rust en controle in de opdrachten zorgde. In het begin was hij verdacht voor mij, maar dat viel geleidelijk aan weg, en ging hem eigenlijk eerst na aflevering 4 op niet verdacht zetten op mijn lijstje, maar uiteindelijk toch niet gedaan.

Hans, we (ik toch :p) gaan je missen!
200% mee akkoord... ik dacht echt dat Hans het spel ging winnen, en viel achterover toen hij het rood scherm kreeg. Vond hem echt een heel fijne mens, zachtaardig en met een heel scherp verstand. Het feit dat hij er uit ligt, is er voor mij een vingerwijzing dat de mol een kandidaat is die niet voor de hand ligt en dan kom ik toch weer terug uit bij Sam of Eline...
Gebruikersavatar

ex-molinator07 mar 2017, 00:04

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:200% mee akkoord... ik dacht echt dat Hans het spel ging winnen, en viel achterover toen hij het rood scherm kreeg. Vond hem echt een heel fijne mens, zachtaardig en met een heel scherp verstand. Het feit dat hij er uit ligt, is er voor mij een vingerwijzing dat de mol een kandidaat is die niet voor de hand ligt en dan kom ik toch weer terug uit bij Sam of Eline...
Laat het dan Sam zijn, asseblief, asseblief
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mar 2017, 07:13

 8153
eveline.vanhemel schreef:Volgens mij was het Robin die dit zei om dat te doen... ben niet 100% zeker, maar denk het wel.
Ik moet ook nog eens opnieuw kijken, maar ik denk ook dat het Davey was die met dat idee op de proppen kwam. Bij deze opdracht had Davey het nog iets moeilijker dan Hans doordat hij erbij nog moest rijden (en dan nog links).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen07 mar 2017, 07:18

 8153
eveline.vanhemel schreef:200% mee akkoord... ik dacht echt dat Hans het spel ging winnen, en viel achterover toen hij het rood scherm kreeg. Vond hem echt een heel fijne mens, zachtaardig en met een heel scherp verstand. Het feit dat hij er uit ligt, is er voor mij een vingerwijzing dat de mol een kandidaat is die niet voor de hand ligt en dan kom ik toch weer terug uit bij Sam of Eline...
Hij zei dat hij vrij zeker was van zijn mol maar dat zijn vriendin hem gewezen had op iemand die ook de mol kon zijn. Is het daardoor dan toch verkeerd gelopen voor hem?
Hij zal er haar in ieder geval niet voor afknallen. Mooi van hem dat hij bij The Hunger Games Carine niet wilde afknallen omdat hij dat geen fijn gebaar vond.
Gebruikersavatar

Frolva07 mar 2017, 08:42

 2204
chicawah schreef:Ik moet ook nog eens opnieuw kijken, maar ik denk ook dat het Davey was die met dat idee op de proppen kwam.
Het was (volgens de getoonde beelden :mrgreen: ) Robin die met het idee kwam om GPS'sen uit te zetten op basis van (te lange) reistijd (afl. 5 op 17:00). 😉