Jolien is niet De Mol
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 01:38

 306
Bij de proef op het dak leidt Jolien Eline onmiddellijk naar het foute antwoord op de vraag, zodat degene met schrik de diepte in zal gaan.
'Toevallig' zijn ze ook het eerste duo. Misschien is het de bedoeling om de twijfelaars nog banger te maken voor wanneer het hun beurt is.
Gebruikersavatar

YoussefKarakov07 feb 2017, 09:01

 8
Maar Jolien is ook de eerste die het vertrouwen aan Eline geeft door te zeggen "Ik voel de wind aan deze kant."
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 09:19

 306
Zo komt ze wel over als de goeie, maar het maakt geen verschil, hee. Eline gaat er aan de verkeerde kant af.
Gebruikersavatar

nite07 feb 2017, 13:25

 110
Laleia schreef:Bij de proef op het dak leidt Jolien Eline onmiddellijk naar het foute antwoord op de vraag, zodat degene met schrik de diepte in zal gaan.
'Toevallig' zijn ze ook het eerste duo. Misschien is het de bedoeling om de twijfelaars nog banger te maken voor wanneer het hun beurt is.
Is dat zo dat zij als eerste omhoog gingen? Zo werd het wel gemonteerd, maar die volgorde hoeft niet vast te liggen. En ik ga akkoord met Youssef dat Jolien eerder hielp met moed in te praten dan te willen saboteren.
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 16:26

 306
nite schreef:Is dat zo dat zij als eerste omhoog gingen? Zo werd het wel gemonteerd, maar die volgorde hoeft niet vast te liggen. En ik ga akkoord met Youssef dat Jolien eerder hielp met moed in te praten dan te willen saboteren.
Volgens mij wordt er in het monteren wel wat veranderd, maar niet de volgorde. Dat zou wel erg misleidend zijn. Bovendien kregen ze bij het beneden komen de vraag hoe het kwam dat Eline aan de rand zat. Als er nog al naar boven waren gegaan, zouden ze dat weten.
Gebruikersavatar

djennix07 feb 2017, 18:48

 51
En ik ga akkoord met Youssef dat Jolien eerder hielp met moed in te praten dan te willen saboteren.
Op het einde zei Jolien nog: Ik heb keiveel wind, ik zit aan de kant.
Als Jolien de mol zou zijn vind ik dit een vreemde uitspraak, toch?
Gebruikersavatar

Laleia07 feb 2017, 19:55

 306
djennix schreef:Op het einde zei Jolien nog: Ik heb keiveel wind, ik zit aan de kant.
Als Jolien de mol zou zijn vind ik dit een vreemde uitspraak, toch?
Zoals ik al zei, maakt wat ze dan zegt geen verschil meer in wat er gaat gebeuren. Integendeel: als mol heeft ze er baat bij dat Eline zich gerust genoeg voelt om zich te laten vallen. Dan hangt ze te bungelen als afschrikwekkend voorbeeld voor de twijfelaars.
Langs de andere kant vond ik haar 'milt'-episode in de loopproef een wel erg doorzichtig excuus. Dus ik weet het niet.
Gebruikersavatar

Jolienisdemol08 feb 2017, 10:13

 2
Ik sluit me aan bij de verdenkers van Jolien!
Bij het springen wilt ze de 'achterblijvers' bang maken door duidelijk aan te tonen dat iedereen kan vallen, ook als je echt niet wilt springen