Jolien is niet De Mol
Gebruikersavatar

YoussefKarakov07 feb 2017, 14:36

 8
jasper.dujardin schreef:En wat zien we staan linksboven in het scherm bij Jolien wat we niet zijn bij de rest van de kandidaten...
Wat bedoel je?
Gebruikersavatar

Nonline07 feb 2017, 15:28

Molerator  6547  Uma
Dan valt het me hier eerder op dat je bij Jolien & Marzeena je hun foto in het rood ziet en dit niet het geval is bij Davey. Davey naar de finale?
Gebruikersavatar

Gillesisdemol07 feb 2017, 22:41

 373
Ik denk ook dat de rode waas iets betekent. Davey lijkt me een goede kanshebber om het tot de laatste 3 te schoppen, ongeacht of hij de Mol is of niet.
Gebruikersavatar

Anoniempje432108 feb 2017, 14:18

 4
Het Mol logo komt van de zijkant van et vliegtuig. Het is er dus niet met opzet bijgezet
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 14:35

 3547  Sven
torino.silvadias schreef:Het Mol logo komt van de zijkant van et vliegtuig. Het is er dus niet met opzet bijgezet
tjakke, goed gezien!
Gebruikersavatar

matthew.blockx08 feb 2017, 18:04

 1
het molteken komt zelfs nog een keer voor bij Jolien en ze hadden perfect die foto van ergens anders kunnen nemen
Gebruikersavatar

jasper.dujardin09 feb 2017, 11:47

 3
masterveecee schreef:tjakke, goed gezien!
Maar is bij geen enkele andere deelnemer te zien! Dus bewust of niet...
Gebruikersavatar

maaike.vancraen09 feb 2017, 15:46

 17
matthew.blockx schreef:het molteken komt zelfs nog een keer voor bij Jolien en ze hadden perfect die foto van ergens anders kunnen nemen
Als je kijkt naar het aantal vergelijkbare hints dat ze zo vorig jaar bewust gegeven hebben, denk ik dat dat puur toeval is, gewoon omdat het anders te opvallend zou zijn 😉
Mij lijkt het dus eerder een extra argument om Jolien niet als mol te verdenken 🙂