Jolien is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jolienisdemol08 feb 2017, 10:44

 2
- in de auto zegt ze direct tegen Marzena 'wij drukken op de knop he'.
- in het intro-filmpje 'wat als je als eerste afvalt beantwoordt ze de vraag vreemd (en passief) omdat ze heel goed weet dat ze niet zal afvallen
- het overladen van de valiezen was op zich weinig verdacht, maar geeft veel mogelijkheden om mollenstreken voor te bereiden, de medekandidaten beter te leren kennen. Hier kan nog vanalles gebeurd zijn 😉
- Jolien is niet blij dat ze binnen de tijd aankomen met het lopen. Haar valse blijdschap is maar een zielig sprongetje en staat in schril contrast met de uitbundigheid van de anderen
- bij de val van het gebouw wilt ze de deelnemers die nog moeten springen bang maken door aan te tonen dat iedereen de dieperik in kan vallen.
- haar gezichtsuitdrukking komt alleen even in het begin in beeld tijdens de 'eliminatie-schermen'. Ze zit zeer kalm en gerust af te wachten

Wordt vervolgd 🙂
Gebruikersavatar

Laleia08 feb 2017, 10:57

 306
Een aantal van de dingen die je oplijst, vind ik ook verdacht. Maar dat ze niet blij is bij de aankomst van de loopproef en niet uitbundig springend meejuicht kan natuurlijk gewoon betekenen dat ze pompaf was.
Ik heb ook een vreemd gevoel bij Jolien, maar ik probeer tunnelvisie te vermijden. Dat heeft me vorig jaar ook de das om gedaan. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Bruno eigenlijk de mol is. 😉
Gebruikersavatar

1Eddy08 feb 2017, 18:20

 2
Als Bertrand het vliegtuig opstapt zegt zij: "Bertrand, zo naïef". Hoe kende zij de naam Bertrand? Zij waren nog niet aan mekaar voorgesteld.
Ook zegt zij: "Enkel Bouba en Hans blijven nog over". Zij waren nog niet aan mekaar voorgesteld.
Als Jolien uit de auto stapt naar het vliegtuig verschijnt 3x het logo van De Mol. Dit gebeurt niet bij de ànderen.
Zij heeft een steek bij het lopen en wijst ergens op haar "buik". Een steek bij het lopen situeert zich in de zij. (En de "Milt" ligt links en zij wijst rechts)
Gebruikersavatar

ex-molinator08 feb 2017, 18:36

 3483  Uma
1Eddy schreef:Als Bertrand het vliegtuig opstapt zegt zij: "Bertrand, zo naïef". Hoe kende zij de naam Bertrand? Zij waren nog niet aan mekaar voorgesteld.
Ook zegt zij: "Enkel Bouba en Hans blijven nog over". Zij waren nog niet aan mekaar voorgesteld.
Is al behandeld in een ander topic: de molboekjes waren beschikbaar in het vliegtuig.
1Eddy schreef:Zij heeft een steek bij het lopen en wijst ergens op haar "buik". Een steek bij het lopen situeert zich in de zij. (En de "Milt" ligt links en zij wijst rechts)
De "milt" krijgen heeft helemaal niets te maken met het orgaan de milt, en kan zowel links als recht, als over de hel buikstreek voorkomen (minder frequent).
De pijn kan verschillende oorzaken hebben en heeft zelfs niets te zien met het feit of je al dan niet gewend bent te sporten. Meest voorkomende oorzaak is verstijving van het diafragma door zuurstoftekort (bvb verhoogde abdominale druk na eten, of bij ophoping ontlasting, of drinken van gashoudende vloeistoffen). Personen met een slechte houding (vooral door te zwakke buik of rugspieren - die de romp dus recht houden) zullen er meer last van hebben.
Gebruikersavatar

1Eddy08 feb 2017, 18:50

 2
Bij het instappen van Bertrand was er van de molboekjes nog geen sprake.
Gebruikersavatar

annie.delen08 feb 2017, 19:26

 238  Uma
Ze woont in Poederlee en de inwoners daar noemt men mollen. Parochiezaal noemt mollenhif
Gebruikersavatar

WieIsDeMol?08 feb 2017, 20:06

 14
@annie.delen

Ik denk niet dat ze de mol gaan kiezen op basis van de woonplaats.
Gebruikersavatar

hanne.morren08 feb 2017, 20:13

 1
De reactie van Jolien toen haar wagen open ging leek niet oprecht, ook mistte het enthousiasme alsof ze het al wist dat ze doorging en het moest faken. Op het moment dat het beeld daar wordt gestopt om haar naam en leeftijd te laten zien staat er bij haar "mol" boven haar op het scherm.
Jolien is degene die vraagt in de bus "wie durf er niet van een brug te springen?"
Iets daarna komt een proef waar er 2 personen zijn die schrik hebben van hoogtes.
Gebruikersavatar

frank.troch09 feb 2017, 13:15

 253  Yens
hanne.morren schreef:Jolien is degene die vraagt in de bus "wie durf er niet van een brug te springen?"
Iets daarna komt een proef waar er 2 personen zijn die schrik hebben van hoogtes.
Dat is wel een goede opmerking !
Gebruikersavatar

billie.holiday09 feb 2017, 13:51

 462  Bert
Dan is ze een slechte mol , dan verspreekt ze zich 2 keer. Dit wordt volgens mij gebruikt door de makers van de mol om je op een slecht been te zetten. In iedere reeks van de mol zit er wel een opdracht bij , waar er moet worden gesprongen.
Gebruikersavatar

BodoBolger10 feb 2017, 17:16

 5
hanne.morren schreef: Jolien is degene die vraagt in de bus "wie durf er niet van een brug te springen?"
Iets daarna komt een proef waar er 2 personen zijn die schrik hebben van hoogtes.
Logisch dat iemand die vraag stelt tijdens de eerste kennismaking als ze vorig jaar één van de 1ste opdrachten aan een brug hingen waarbij alle kandidaten zo van onder de indruk waren...
Niets ongewoons denk ik dan 😉