Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

Rik16 feb 2017, 01:18

 122  Uma
Ik bekeek net dit filmpje en stel me vragen bij het volgende:


[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]

Ze is hier in gesprek met (Kelly Van Der Bleeken) de persoon achter de camera. Een van de mensen die weet wie de mol is. Waarom voelt ze hier de nood zich te verklaren omdat ze traag praat?
Gebruikersavatar

masterveecee16 feb 2017, 09:20

 3547  Sven
Rik schreef:Ze is hier in gesprek met (Kelly Van Der Bleeken) de persoon achter de camera. Een van de mensen die weet wie de mol is. Waarom voelt ze hier de nood zich te verklaren omdat ze traag praat?
Waarom ga je ervan uit de Kelly weet die de Mol is?
Gebruikersavatar

joeri.hertogs16 feb 2017, 09:56

 24
masterveecee schreef:Waarom ga je ervan uit de Kelly weet die de Mol is?
Kelly heeft samen met nog iemand anders vorig jaar ook Gilles gekozen als mol. Mogelijk dit jaar dus ook weer?

Echter zie ik niet echt iets abnormaals aan haar gedrag hier in deze clip.
Gebruikersavatar

Rik16 feb 2017, 13:00

 122  Uma
Samen met Gunther D (ook medewerker van woestijnvis) als ik het juist heb.

Wat ik hier gewoon raar vind is, ze praat traag, repliceerde ondertussen een stuk uit de brief van haar zus, en voelt zich dan betrapt. En dat tegenover een van de personen die weet wie de mol is.

Mijn hypothese:
- Ze is de mol en heeft hier net als Gilles vorig jaar schrik dat ze haar taak niet goed doet en is daardoor onzeker.
- Ze is niet de mol maar wil hier wel een soort rolletje spelen door te doen dat ze zich betrapt voelt in het liegen.
Gebruikersavatar

michaël.ameloot16 feb 2017, 13:50

 29
Dat lijkt toch allemaal zo simpel? Anders heeft ze toch nog geen mollengedrag vertoond?
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier16 feb 2017, 14:12

 35
Persoonlijk heb ik ook nog niets gezien waardoor Marzena mogelijks als Mol te bestempelen valt. Integendeel:

- bij de Mandela-run spoorde ze Jolien goed aan om te lopen. Dankzij Marzena (laatste groep lopers) is de opdracht dus goed afgewerkt;
- valproef: geen opmerkingen
- stelt zich hard op tegen de terugkeer van Hans, maar velen deden dit. Zij was gewoon beetje tactloos.
- The Swallow of London proef: mogelijks verdacht, maar Davey en Eline zaten er ook met hun neus op te kijken. "Ondon" deed mij direct aan "return december" denken: stressfoutje.
- dierenproef: zat op slechte positie om veel te kunnen saboteren. Werkte idd traag, maar hetzelfde kan gezegd worden voor Bertrand.

Over het algemeen lijkt ze mij te spontaan om de Mol te zijn, maar dat zou ik van een goeie Mol ook moeten denken natuurlijk 😃
Gebruikersavatar

Ric16 feb 2017, 15:35

 67  Philippe
jan-willem.carpentier schreef:Persoonlijk heb ik ook nog niets gezien waardoor Marzena mogelijks als Mol te bestempelen valt. Integendeel:

- bij de Mandela-run spoorde ze Jolien goed aan om te lopen. Dankzij Marzena (laatste groep lopers) is de opdracht dus goed afgewerkt;
- valproef: geen opmerkingen
- stelt zich hard op tegen de terugkeer van Hans, maar velen deden dit. Zij was gewoon beetje tactloos.
- The Swallow of London proef: mogelijks verdacht, maar Davey en Eline zaten er ook met hun neus op te kijken. "Ondon" deed mij direct aan "return december" denken: stressfoutje.
- dierenproef: zat op slechte positie om veel te kunnen saboteren. Werkte idd traag, maar hetzelfde kan gezegd worden voor Bertrand.

Over het algemeen lijkt ze mij te spontaan om de Mol te zijn, maar dat zou ik van een goeie Mol ook moeten denken natuurlijk 😃
Voor mij wel.
rode knop: Jolien wil onmiddellijk drukken, en ze gaat daar vrolijk in mee. wat als mol toch het beste is.
Mandela run: Wil ze zo snel mogelijk vertrekken met busje, om zo snellere lopers(en meer geld) er niet bij te hebben en ze zegt tegen Jolien dat ze mag wandelen op het vlakke, want dat ze anders bergop terug bekaf zou zijn.
Valproef: gaat ze mee met degene die het meeste schrik heeft, maar veel verkeerd doet ze hier niet ( net als alle anderen)
Swallow of London: probeert ze eerst voor pasvragen te gaan, als dat niet lukt saboteert ze de proef door Ondon te zeggen en veel tijd te verliezen.
Dierenproef: Veel tijdverlies door niet 'out of the box ' te denken en maar blijven (traag) melken
Gebruikersavatar

Rik16 feb 2017, 16:03

 122  Uma
Haar manier van benadrukken dat Hans alleen maar voor €10000 mocht terugkomen (iets wat een ondenkbaar bedrag is in de mol om in één keer te winnen) . Waardoor er druk werd gezet op de mensen voor de komende opdracht .

Ik noem ze niet mijn hoofdverdachte. Maar zal ze wel in het oog houden.
Gebruikersavatar

shana16 feb 2017, 16:18

 8
Ze hoefde tijdens het lopen ook niet te 'mollen', aangezien Jolien al moeite had met lopen en de groep ophield. Door aan te moedigen is ze niet meteen minder verdacht. Gilles was ook altijd fanatiek in de proeven en wist er ook te doen mislukken. Deze proef had gewoon al een kans op mislukken zonder dat Marzena iets moest doen. Ik vind haar wel een mogelijke mol.
Gebruikersavatar

billie.holiday16 feb 2017, 19:49

 462  Bert
Daar heb je idd een punt, dat ze geen moeite moest doen om daar te mollen. Maar ik denk eerder dat ze toch Jolien over die streep wou trekken.
Op het dak dat ze van die stoel moest vallen samen met Robin, was zij aan het inpraten op Robin dat ze zeker gelijk had over de labrador van Bouba.
Marzena is volgens mij geen mol , ze is wie ze is volgens mij. Ze is geen diplomaat maar ze is wel begaan met andere mensen. Dat zag je al in de eerste aflevering toen Jess eruitviel en Davey het eventjes zwaar had, ging ze er direct naar toe om hem te troosten.
Gebruikersavatar

Bakkieryer20 feb 2017, 14:53

 183  Sven
Het filmpje over de brieven van Marzena staat op de website. dat betekent dat een gedeelte van de kijkers daar geen toegang toe heeft ( of wil hebben ) Ik weet niet hoe veel kijkers de website bezoeken, maar er zal toch een relevante hoeveelheid mensen dat NIET doen.
Vandaar denk ik dat er in al dat extra materiaal geen clues zitten, maar dat het enkel uit entertainmentsoogpunt gedaan wordt door Vier.

Er is altijd gezegd dat je de Mol moet kunnen vinden door uitsluitend naar de TV-uitzendingen te kijken en volgens mij is deze regel nog niet gewijzigd door de huidige makers...