Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

zwartemol19 feb 2017, 20:03

 121
Volgende is echt wel grappig ...

in afl 1 moest Marzena samen met Jolien de koffers lichter maken,
op bepaald moment komt ze bij Bertrand en z'n all stars , 2 paar dus 1t je weg , kleur is ... ja juist ... 😂

[ external image ]

In afl 2 terwijl de geit gemolken moet worden, krijgt Lindsey plots een accute aanval en Bertrand is het slachtoffer ,
net boven z'n ...all stars 😂

mind de uitspraak van Marzena 😃

[ external image ]
Gebruikersavatar

ex-molinator19 feb 2017, 20:17

 3483  Uma
Inderdaad grappig.
Maar zelfs al zou Marzena De Mol zijn, het zou heel gedurfd zijn van haar om te verwachten dat Lindsey zich aan het afgesproken tijdstip houdt om alle remmen los te laten. 😉
Gebruikersavatar

zwartemol19 feb 2017, 20:51

 121
Tuurlijk wel 😂
maar het grappige terwege gelaten,
blijft toch ook iets raars aan die proef met de koffers en weegschaal ,
ben benieuwd wat er nog volgt :?:
Gebruikersavatar

billie.holiday19 feb 2017, 20:57

 462  Bert
Haar stijltang zit mij dwars.
Gebruikersavatar

masterveecee20 feb 2017, 10:11

 3547  Sven
ex-molinator schreef:Inderdaad grappig.
Maar zelfs al zou Marzena De Mol zijn, het zou heel gedurfd zijn van haar om te verwachten dat Lindsey zich aan het afgesproken tijdstip houdt om alle remmen los te laten. 😉
dacht ik ook direct!
Tenzij dat Marzena met Linsey afgesproken zou hebben... 😲
Gebruikersavatar

kim.baudart20 feb 2017, 15:40

 138
Er zijn natuurlijk wel van die zetpillen om stoelgang op te wekken, en Marzena zat toch wel in de ideale positie om die in Lindsey's poep te duwen.

Je kan in de mol niets zomaar uitsluiten hé.
Gebruikersavatar

Addow20 feb 2017, 18:39

Molerator  377  Yens
billie.holiday schreef:Haar stijltang zit mij dwars.
En blijkbaar is er tóch nog een extra steiltang in omloop bij Eline... Marzena & Jolien hebben dus niet alle steiltangen geëlimineerd :roll:

[ external image ]
Gebruikersavatar

billie.holiday20 feb 2017, 19:05

 462  Bert
Ik dacht dat stijltang met lange ij was. Iemand is aan het mollen met de ondertiteling. 😂
Nu zijn er nog 2 stijltangen in omloop best dat ze Jolien haar stijltang eruit gehaald hebben en niet deze vzn Eline en Marzena anders hadden ze er maar een meer.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 feb 2017, 19:16

 3483  Uma
billie.holiday schreef:Ik dacht dat stijltang met lange ij was. Iemand is aan het mollen met de ondertiteling. 😂
Nu zijn er nog 2 stijltangen in omloop best dat ze Jolien haar stijltang eruit gehaald hebben en niet deze vzn Eline en Marzena anders hadden ze er maar een meer.
Zowel steiltang als stijltang zijn correct.
Dient de tang om het haar te steilen dan is het een steiltang.
Dient de tang om een stijl aan het haar te geven dan is het een stijltang.
Dient de tang om je het leven zuur te maken dan is het een schoonmoeder. 😛
Gebruikersavatar

billie.holiday20 feb 2017, 19:37

 462  Bert
Die stijltang of steiltang past precies in het kader van de mol . Je weet het op den duur niet meer . Je begint aan alles te twijfelen , wat je eerst als waarheid beschouwde.
Gebruikersavatar

zwartemol20 feb 2017, 20:13

 121
De haardroger die ook op de weegschaal lag zie je trouwens terug in 1 van de extra fragmentjes op vier, Sam die z'n haar droogt met de haardroger van Annelies, is helemaal dezelfde. Raar ..., ik verwacht hier echt nog meer van , van het weegschaal affaire 😉