Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

OrthoMol21 feb 2017, 15:19

 219
Het kwam toch een beetje onverwacht, geef toe, het afscheid van Marzena ..
Tot gisteren dus kreeg ze van mij tijdens de eerste twee afleveringen het voordeel vd twijfel vermits ze in mijn ogen een bont allegaartje van vanalles en nog wat presenteerde, en ik er maar moeilijk vat op kon krijgen. Gisteren pas kregen we beelden te zien waarop ze vanuit een wel heel ander perspectief toonbaar kwam , Marzena die in the spotlight toonde wat ze in haar mars heeft. En ik moet zeggen :"chapeau" ! Op eigen initiatief de leidraad spelen voor zowel Annelies die het compleet niet meer zag, en twee Mollenteams die in benevelde toestand :drunken: op haar rode draad doorheen het museum moesten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan onder het strenge oog vd museumopzichter in de afgewogen tijd van 60 min. is op zn minst benoemenswaardig te noemen!
Hoewel ze , na drie uur zwoegen op haar dubbel ingetekend routeplan , effe de dip inging heeft ze zich weten weren in de situatie en haar verantwoordelijkheid gedragen als een grote.
Wat ik ergens dan jammerlijk betreurde was haar afstraffing tijdens de 'dit is geen gewone eliminatie' want da's geen verdiend afscheid na zo hard labeur :x Ze heeft haar einde sterk en sportief opgenomen en waardig de groep verlaten. Het ging allemaal zo snel en vanaf ze rood scherm verkreeg wist ze :"ik heb niks meer te verliezen behalve mn waardigheid". Ze kon dus makkelijk open kaart spelen, een troef die bij de andere kandidaten een wrange nasmaak op hun gezichten toverde..
Nu zullen we nooit weten hoe Maïzena werkelijk smaakt, al hebben we kortstondig 'een beetje' mogen doen maar de ganse reep blijft verder ingewikkeld, mssn voor in een ander programma dan?
Gebruikersavatar

OrthoMol21 feb 2017, 15:25

 219
Wat me verder nog opviel aan 'dit is geen gewone eliminatie' is dat GDC enkel twee kandidaten benoemde bij het plaats nemen achter hun scherm en het begeleidende opzetten vd infrabril , mn Davey - omdat die toevallig als eerste kandidaat mocht plaatsnemen achter zijn scherm én de bril in zijn bezit had??- en je raadt het al, Marzena..
Deze keer was dat dan toch overduidelijk een opvallend feit van GDC wat mijn ratio betreft..
Gebruikersavatar

Yvo22 feb 2017, 21:38

 1111  Uma
ex-molinator schreef:en als begeleider op afstand in de voorbij inbrekersopdracht :: amai, die deed dat ECHT goed!
Zeg dat wel. Ze heeft haar energie er in gestoken en keihard gewerkt. Dan mag ze nog manager zijn, ze heeft de situatie en de mensen super goed gemanaget/beheert!
Ik stond er versteld van.
Nonline schreef:Ze heeft gisteren wel enorm aan respect gewonnen bij mij. Zowel bij de museum-proef als bij het zoeken naar de afvaller. Ik vond het zelfs oprecht spijtig dat ze afviel gisteren, terwijl ik er de voorbije twee weken wel op aan het hopen was.
Ik ook.