tja, spijtig want hiermee verliezen we wel een belangrijk ingrediënt van deze molreeks.
Ik ben benieuwd wie deze toespeling het eerste zal zien.
ex-molinator schreef:tja, spijtig want hiermee verliezen we wel een belangrijk ingrediënt van deze molreeks.Er zijn nóg enkele middelen om de mol aan te dikken
kim.baudart schreef:Pfff, spelbreker...Massaal Johndoe een dislike geven ?? 't zal hem leren en Unfrienden op Facebook, nog iets dat we kunnen doen ?
ex-molinator schreef: Maar OK on topic nuYup, vond ik ook. Chapeau voor hoe ze dat aangepakt heeft, zonder enige hulp van Anne-blackout-lies.
Ik vond Marzena wel altijd natuurlijk overkomen, ongegeneerd, een beetje en flapuit maar in de loopproef heeft ze gevochten, en als begeleider op afstand in de voorbij inbrekersopdracht :: amai, die deed dat ECHT goed!!
Nonline schreef:Ze heeft gisteren wel enorm aan respect gewonnen bij mij. Zowel bij de museum-proef als bij het zoeken naar de afvaller. Ik vond het zelfs oprecht spijtig dat ze afviel gisteren, terwijl ik er de voorbije twee weken wel op aan het hopen was.Inderdaad... Het was gisteren precies alsof ze er alles aan deden om de twee "minst sympathieke kandidaten" (Marsena en Robin) van een andere kant te laten zien. Ik vond Robin gisteren ook ineens veel sympathieker als in de vorige afleveringen.