Marzena is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator20 feb 2017, 23:38

 3483  Uma
tja, spijtig want hiermee verliezen we wel een belangrijk ingrediënt van deze molreeks.

Ik ben benieuwd wie deze toespeling het eerste zal zien.
Gebruikersavatar

Addow20 feb 2017, 23:43

Molerator  377  Yens
ex-molinator schreef:tja, spijtig want hiermee verliezen we wel een belangrijk ingrediënt van deze molreeks.
Er zijn nóg enkele middelen om de mol aan te dikken 😉
Gebruikersavatar

JohnDoe20 feb 2017, 23:49

 3
Gedaan met al dat subtiel gedoe.
Gebruikersavatar

kim.baudart20 feb 2017, 23:58

 138
Pfff, spelbreker...
Gebruikersavatar

Noptje20 feb 2017, 23:59

 181
Maar.... dit kan toch niet?
Wat deed die kat daar dan in de dierenproef???
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 00:25

 3483  Uma
Zeg, als je met zulk een groot pak af komt, dan is dat eigenlijk een uitnodiging om verder te doen.

Maar OK on topic nu
Ik vond Marzena wel altijd natuurlijk overkomen, ongegeneerd, een beetje en flapuit maar in de loopproef heeft ze gevochten, en als begeleider op afstand in de voorbij inbrekersopdracht :: amai, die deed dat ECHT goed!!
kim.baudart schreef:Pfff, spelbreker...
Massaal Johndoe een dislike geven ?? :smurf: 't zal hem leren 😉 en Unfrienden op Facebook, nog iets dat we kunnen doen ?
Gebruikersavatar

Noptje21 feb 2017, 00:34

 181
ex-molinator schreef: Maar OK on topic nu
Ik vond Marzena wel altijd natuurlijk overkomen, ongegeneerd, een beetje en flapuit maar in de loopproef heeft ze gevochten, en als begeleider op afstand in de voorbij inbrekersopdracht :: amai, die deed dat ECHT goed!!
Yup, vond ik ook. Chapeau voor hoe ze dat aangepakt heeft, zonder enige hulp van Anne-blackout-lies.

Vind het jammer dat Marzena eruit ligt, der zijn er die ik het meer toewens 😛
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 09:00

 3547  Sven
Heb toch ook een paar keer gezegd tijdens de aflevering van "ok, das goed gevonden" bij tips enzo dat ze doorgaf.
Spijtig...
Gebruikersavatar

Nonline21 feb 2017, 11:30

Molerator  6547  Uma
Ze heeft gisteren wel enorm aan respect gewonnen bij mij. Zowel bij de museum-proef als bij het zoeken naar de afvaller. Ik vond het zelfs oprecht spijtig dat ze afviel gisteren, terwijl ik er de voorbije twee weken wel op aan het hopen was.
Gebruikersavatar

Jansen21 feb 2017, 12:16

 3423  Yens
Nonline schreef:Ze heeft gisteren wel enorm aan respect gewonnen bij mij. Zowel bij de museum-proef als bij het zoeken naar de afvaller. Ik vond het zelfs oprecht spijtig dat ze afviel gisteren, terwijl ik er de voorbije twee weken wel op aan het hopen was.
Inderdaad... Het was gisteren precies alsof ze er alles aan deden om de twee "minst sympathieke kandidaten" (Marsena en Robin) van een andere kant te laten zien. Ik vond Robin gisteren ook ineens veel sympathieker als in de vorige afleveringen.
Gebruikersavatar

billie.holiday21 feb 2017, 14:34

 462  Bert
Voor mij moest Marzena er niet uit, ik vond haar best wel sympathiek. Een meisje die het hart op de tong heeft. Ze vatte het heel sportief op om als voorlaatste te moeten afvallen.