Molière schreef:
(En sorry als ik de fun heb verpest
)
Geen probleem hoor, ik vrees dat ik nog niet mee ben. Je gunt de makers iets te veel vrijheid naar mijn mening.
- Boven MOL staat namelijk alleen de kleur rood op het schilderij, geen oranje of roos. Roos staat zelfs helemaal niet op het schilderij. Dat dus linken met de roze kousen van Robin vind ik een brug te ver. Rood is niet roos. Punt. Mijn dochter heeft mij dat al meerdere keren duidelijk gemaakt

-Dat PAK MOL een betekenis heeft daar ben ik het natuurlijk wel mee eens maar niet alle wegen leiden naar Robin. Kan ook een verwijzing naar Davey Van Rode zijn, toch iets evidenter. Of naar het oranje shirt van Eline die op een bepaald moment zelfs recht voor de twee paaltjes gaat staan en waar men verkleurmannetjie nog eens bijzet.
[ external image ]
Daarnaast heb ik bijvoorbeeld ook een probleem met dat "Strookiesverhaal" dat zou verwijzen naar het stripverhaal van Robin of nu naar de Rode Ridder. Mooie linken allemaal en leuk gevonden maar bij mijn weten heeft "strookiesverhaal" geen betekenis in het afrikaans. De vertaling van stripverhaal is
strokiesverhaa[/u]l. Maar dat staat er niet, zoals er ook geen roos boven die schilderij staat.
Het strookiesverhaal kan er ook ingezet zijn om ons af te leiden van het feit dat de mol "AFSPRAAK" naar boven heeft gelegd op het tafeltje naast de lamp. Misschien is het daar wel waar het om draait.
Don't worry dus. Je hebt mijn plezier nog niet om zeep geholpen