Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jess06 feb 2017, 22:10

 2
Robin zegt in zijn voorstelling "Op hoop van zegen.". Verwijzing naar molshoop?
Gebruikersavatar

LassieVegas07 feb 2017, 11:50

 6
Jess schreef:Robin zegt in zijn voorstelling "Op hoop van zegen.". Verwijzing naar molshoop?
Als je flink genoeg je best doet, kan je in nagenoeg alles een link vinden eh.. 😂
Gebruikersavatar

Mola Lisa18 feb 2017, 12:15

 328  Uma
Waar ik het moeilijk mee heb is dat ik het beroep van deeltijds longfunctielaborant en deeltijds huisman moeilijk in overeenstemming kan brengen met de persoon die Robin neerzet in De Mol. Beide beroepen vereisen geduld en de kunst om aan te moedigen. Laat dat nu juist twee eigenschappen zijn die Robin in De Mol niet heeft, integendeel zelfs …
Gebruikersavatar

Noptje18 feb 2017, 12:41

 181
tsjoep schreef:Waar ik het moeilijk mee heb is dat ik het beroep van deeltijds longfunctielaborant en deeltijds huisman moeilijk in overeenstemming kan brengen met de persoon die Robin neerzet in De Mol. Beide beroepen vereisen geduld en de kunst om aan te moedigen. Laat dat nu juist twee eigenschappen zijn die Robin in De Mol niet heeft, integendeel zelfs …
Ik begrijp wat je bedoelt, maar denk wel dat dit effectief zo is, anders zouden mensen die Robin in het echt kennen, meteen doorhebben dat er iets niet klopt 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator18 feb 2017, 14:07

 3483  Uma
Noptje schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, maar denk wel dat dit effectief zo is, anders zouden mensen die Robin in het echt kennen, meteen doorhebben dat er iets niet klopt 😉
Dit is dus iets wat volgens mij in een mollenzoektocht sterk onderschat wordt, namelijk dat de mol ook niet teveel aan zijn persona kan wijzigen zonder dat het opvalt voor zijn kennissenkring.
Gebruikersavatar

kim.baudart20 feb 2017, 16:09

 138
tsjoep schreef:Waar ik het moeilijk mee heb is dat ik het beroep van deeltijds longfunctielaborant en deeltijds huisman moeilijk in overeenstemming kan brengen met de persoon die Robin neerzet in De Mol. Beide beroepen vereisen geduld en de kunst om aan te moedigen. Laat dat nu juist twee eigenschappen zijn die Robin in De Mol niet heeft, integendeel zelfs …
Ik associeer beide zaken juist met individueel werk en weinig rechtstreekse samenwerking. Een huisman is waarschijnlijk het grootste deel van de dag rustig alleen thuis zijn taken aan het doen, en volgens mij zijn laboranten ook grotendeels alleen bezig met de uitvoering van hun taak. Passen dus volgens mij wel bij Robins profiel. Plus dat Robin niet erg stressbestendig overkomt in de proeven, en deeltijds werken is vaak een oplossing voor mensen die op hun werk te veel stress ondervinden (waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat dit zeker de reden is dat Robin deeltijds werkt, hoor).
Gebruikersavatar

billie.holiday20 feb 2017, 17:18

 462  Bert
Hij is gewoon deeltijds huisman omdat hij 3 kinderen heeft.

Rustige mannen die naar de rode duivels kijken kunnen ook door het dak gaan.