Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Social06 feb 2017, 23:14

 353  Uma
De vraag over Robin was "Welk voorwerp wil Robin meenemen naar een onbewoond eiland?".

Gezichtscreme of een zaklamp voor in het donker?

Het antwoord was gezichtscreme...

Is dat niet vreemd voor iemand die zo bang is in het donker, zoals hij laat weten in de eerste beelden van zijn gesprek met Gunther D?

Je zou toch denken dat hij voor de zaklamp zou gaan? Maar in plaats daarvan zien we een foto van Robin met een pot nivea. Ik vind dat maar iets raar hoor.
Gebruikersavatar

Sam07 feb 2017, 00:33

 35
Dat was het eerste wat ik dacht, helemaal niet logisch.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole07 feb 2017, 03:07

 26
Uiteindelijk is dat zo stom nog niet, vind ik. Nivea (of uiercrème) heeft vele toepassingen, terwijl een zaklamp er maar één heeft en licht op verschillende manieren kan worden verkregen. Nu is gezichtscrème wel niet het eerste waar ik aan zou denken om mee te nemen als ik alles mag kiezen. Wel als ik moest kiezen tussen die twee.
Gebruikersavatar

frank.troch07 feb 2017, 18:52

 253  Yens
Hygiëne en luxe is ook heel belangrijk voor Robin staat in zijn beschrijving.
Gebruikersavatar

Sint-joris09 feb 2017, 16:06

 73
Wack_a_mole schreef:Uiteindelijk is dat zo stom nog niet, vind ik. Nivea (of uiercrème) heeft vele toepassingen, terwijl een zaklamp er maar één heeft en licht op verschillende manieren kan worden verkregen. Nu is gezichtscrème wel niet het eerste waar ik aan zou denken om mee te nemen als ik alles mag kiezen. Wel als ik moest kiezen tussen die twee.
Uiercrème is waterafstotend en ontsmettend. Een laborant van UZ Leuven zie ik het zonder problemen als kaarsvet gebruiken. Een zaklamp trekt muggen aan, maar houdt ze niet op afstand.

Met chemici steeds opletten. Ze rekenen niet alleen in massa of volume, maar ook in 'hoeveelheid product'. De eenheid hiervan is 'mol'. 😃
Gebruikersavatar

Bakkieryer16 feb 2017, 09:44

 183  Sven
Wat heeft iemand nodig die altijd onder de grond leeft en dan plots op een zonovergoten eiland moet gaan wonen ?
Toch geen zaklamp ? Maar wel gezichtscrème, om zijn mollenvelletje te beschermen...