Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

geertn44408 feb 2017, 00:03

 236
Bon, ik heb de aflevering nog eens bekeken en Robin is een beetje meer verschoven naar niet-mol. Redenen, zie hierboven. Maar ook zijn reactie in de auto bij de loopproef als ze de finish naderen: "we gaan het halen, we gaan het halen !"... zo echt....
Gebruikersavatar

gauthier.cauwels12 feb 2017, 17:05

 5
frank.troch schreef:Ik sluit Robin ook uit op basis van wat Geertn444 hierboven zegt. Robin staat doodsangsten uit, Gilles vraagt ook na afloop of alles in orde is, zegt een aantal keer zijn naam om te horen of alles ok is. Als Robin de mol zou zijn weet hij inderdaad dat de vraag juist is en dat hij niet diep zal vallen. Waarom dan inderdaad die komedie, voor leuke tv? Ik denk niet dat de mol daar op die moment mee bezig is.
Robin blijft op het dak, de productie heeft dus tijd zat om met Robin een paar 'angstige' scènes te enscèneren en hem eventueel te briefen of informatie mee te geven.
Gebruikersavatar

gauthier.cauwels12 feb 2017, 17:09

 5
Trouwens ik herinner me vorig seizoen, waar het enthousiasme en jolijt maar ook het pushen en fanatisme van mol Gilles, dik in de verf gezet werd door de productie. Ik had op die basis een gutfeeling na aflevering 2 vorig jaar dat Gilles de mol zou zijn, en ben daar altijd bij gebleven.

Vooral dat Ave Maria tijdens die fietsopdracht heeft voor mij Gilles de das omgedaan. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee12 feb 2017, 18:42

 3547  Sven
gauthier.cauwels schreef:Robin blijft op het dak, de productie heeft dus tijd zat om met Robin een paar 'angstige' scènes te enscèneren en hem eventueel te briefen of informatie mee te geven.
goh, dan moet het wel redelijk snel gaan, de rest is ondertussen al geweest, dus "weten" ze ongeveer hoe lang het duurt eer de andere kandidaat terug is zeker?
Gebruikersavatar

Persephone12 feb 2017, 20:08

 42
Inderdaad, dat had ik mij ook al bedacht! Een ideaal moment om onopvallend gebriefd te worden.


btw: Jolien en Davey (dé hoofverdachten volgens poll op http://wieisdemol.be/ ) hebben allebei gesprongen --> geen extra tijd alleen met Gilles De Coster dus en geen extra briefing
Gebruikersavatar

Laleia12 feb 2017, 20:27

 306
Persephone schreef:Inderdaad, dat had ik mij ook al bedacht! Een ideaal moment om onopvallend gebriefd te worden.


btw: Jolien en Davey (dé hoofverdachten volgens poll op http://wieisdemol.be/ ) hebben allebei gesprongen --> geen extra tijd alleen met Gilles De Coster dus en geen extra briefing
Jolien heeft niet gesprongen.
Ik vond dat niet zo zeer louche omdat ze dan tijd had voor een briefing, maar wel omdat ze Eline als afschrikwekkend voorbeeld voor de anderen liet bungelen.
Gebruikersavatar

Persephone12 feb 2017, 20:36

 42
Laleia schreef:Jolien heeft niet gesprongen...
Ah oei, dan heb ik dat verkeerd onthouden :oops:
Gebruikersavatar

masterveecee12 feb 2017, 21:31

 3547  Sven
Dat briefen van de Mol gebeurt trouwens niet vlug vlug, maar eerder gecontroleerd en meestal tijdens de vragenronde.
Dus ik weet niet of dat hier wel juist is hierboven
Gebruikersavatar

frank.troch13 feb 2017, 03:06

 253  Yens
gauthier.cauwels schreef:Robin blijft op het dak, de productie heeft dus tijd zat om met Robin een paar 'angstige' scènes te enscèneren en hem eventueel te briefen of informatie mee te geven.
Daar staan veel cameramensen en andere veiligheidsbegeleiders bij die de identiteit van de mol niet kennen. Op die moment gaat de mol zich nooit kenbaar maken en gaat Gilles deze ook niet aanspreken, en zal er al zeker geen briefing gebeuren 😉
Gebruikersavatar

Persephone13 feb 2017, 07:21

 42
masterveecee schreef:Dat briefen van de Mol gebeurt trouwens niet vlug vlug, maar eerder gecontroleerd en meestal tijdens de vragenronde.
Dus ik weet niet of dat hier wel juist is hierboven
Bedankt voor de informatie 🙂
Gebruikersavatar

billie.holiday13 feb 2017, 07:32

 462  Bert
Er is maar een cameraploeg die de indentiteit van de mol kent. Dit stond vorig jaar in dat boekje.