Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

frank.troch07 feb 2017, 19:15

 253  Yens
Een simpele zoekactie van "Robin Justé" leidt naar een aantal kranten artikels van "Conny Justé". Zij werkt bij Nieuwsblad en Mediahuis voor het regionale nieuws van Haacht, wat vlakbij Holsbeek ligt, de woonplaats van Hans. Haar facebook profiel is niet afgeschermd en zij heeft een foto geplaatst van haarzelf en Robin. Vermoedelijk dus zijn zus?
Gebruikersavatar

geertn44407 feb 2017, 19:59

 236
Heb ook effe bekeken. Op Robin zijn facebook page staan verschillende referenties naar loopevents: in 2012 was zijn doel de 20 miles in Antwerpen, dan volgde hij ook nog de energize night run 2012 in antwerpen. soit, het ziet er dus toch een geoefend loper uit. En het staat ook in zijn profiel. Het is dus de waarheid. haha....wat vind ik het leuk dat die snoever uit Gent/Vorst gewoon droog gepakt is geweest door iemand meer dan 10 jaar ouder dan hemzelf....Hij kon ook lopen , jaja, effe met beide benen terug op de grond gezet.
Gebruikersavatar

Wack_a_mole09 feb 2017, 12:09

 26
Snap niet goed wat de zus van hem ermee te maken heeft, laat staan Mediahuis? Uw informatie klopt, maar zie de link niet met 'De Mol'.
Gebruikersavatar

frank.troch09 feb 2017, 13:03

 253  Yens
Mollen hebben in het verleden vaak een link gehad met media 🙂 en/of acteerervaring. Aangezien het niet afgeschermd was denk ik niet dat Robin de mol was, maar dacht dat het wel het vermelden waard kon zijn 😉
Gebruikersavatar

Wack_a_mole09 feb 2017, 14:01

 26
frank.troch schreef:Mollen hebben in het verleden vaak een link gehad met media 🙂 en/of acteerervaring. Aangezien het niet afgeschermd was denk ik niet dat Robin de mol was, maar dacht dat het wel het vermelden waard kon zijn 😉
Ja da's waar. Ik kan met zekerheid zeggen dat de link er is, maar het is eerder indirect, dus wellicht geen aanwijzing. Die dame werkt freelance of als regiocorrespondent voor Mediahuis. Ik werk daar toevallig. Ik heb even gecheckt en in de contactenlijst op onze server heeft zij enkel een privé-mail staan. Moest ze bij ons vast in dienst werken zou ze een bedrijfsaccount hebben. Robin zou het wel nog altijd kunnen zijn natuurlijk 😃

En ik ben hier niet om te spy'en op 't forum trouwens want ik heb gezien dat collega's de weg naar hier ook al hadden gevonden. Niet zo moeilijk natuurlijk. Ik ben gewoon curieus naar 'De Mol'. 😃
Gebruikersavatar

marc.degroote12 feb 2017, 12:27

 26
op basis van zijn inleidend gesprekje te oordelen is Robin bang in het donker. wat een mol dus niet mag zijn. maar kan dat nu net geen zand in de ogen zijn. sorry voor de woordspeling. wel toch opvallend dat dit net zijn interview is.