Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

noor.kerstens08 feb 2017, 14:48

 23
de nivea was bedekt maar het woordje MEN was wel heel duidelijk in beeld ...
niet dat het daarom per se robin moet zijn maar toch zeker een man??
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 14:55

 3547  Sven
ik denk eerder dat het was om het merk af te schermen, om reclame te vermijden
Gebruikersavatar

frank.troch08 feb 2017, 14:56

 253  Yens
Nivea zullen ze gevraagd hebben aan Robin om af te dekken met zijn vingers om geen sluikreclame te maken aangezien zij het programma niet sponseren. Ik vermoed dat de foto ook pas na de opdracht gemaakt is, toen de kandidaten al wisten dat dat een van de vragen was.
Gebruikersavatar

noor.kerstens08 feb 2017, 15:09

 23
ja maar toch wel duidelijk dat het een man is... maar jolien is bij de vrouwen ook wel verdacht denk ik??
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 15:23

 3547  Sven
noor.kerstens schreef:ja maar toch wel duidelijk dat het een man is...
ik snap uw redenering niet echt... :s
Gebruikersavatar

Social08 feb 2017, 16:15

 353  Uma
Wat een vreemde redenering. Dus omdat het woordje "MEN" in beeld was, = mannen, niet man, is de mol een man?

Ik denk niet dat ge zo het spelletje gaat ontcijferen... 😲
Gebruikersavatar

ex-molinator08 feb 2017, 16:40

 3483  Uma
Ik vind de redenering anders wel 100% sluitend.

Maar het rare is dat ik op een vensterbank duidelijk een tijdschrift heb zien liggen. Via gesofistikeerde beeldanalyse software heb ik de bijzonder goed vervormde naam van dat tijdschrift kunnen achterhalen en rara: Elle.
Er was nog een uittreksel van een artikel in dat tijdschrift te zien maar dat was niet ontcijferbaar op 2 woorden na: 1 volledig en 1 slechts deels "fem***" en "molles"

Dat zwaar gegoogled en mijn onweerlegbare conclusie is dan toch dat de mol een vrouw moet zijn, en niet iets meer dan slank.

Wie doet beter?
Gebruikersavatar

Gillesisdemol08 feb 2017, 22:56

 373
Beste kijkers

Gezien de verwarring in de vorige seizoenen hebben wij uit feministische overwegingen besloten de titel van ons programma in de toekomst te wijzigen naar

De Mol(lin) 2018

Met vriendelijke groeten

Gilles & meneer of mevrouw de Mol
Gebruikersavatar

Addow20 feb 2017, 19:42

Molerator  377  Yens
En toch laat die gezichtscrème mij niet helemaal los. Het afdekken (voor sluikreclame) kan ook een perfect alibi zijn om er niet meer achter te gaan zoeken. Maar we kennen allemaal toch onderstaand reclamefilmpje, meermaals vorig jaar op TV geweest...

"Een échte winnaar is voorbereid!" => kan altijd een link zijn
"It starts with you!" => eerste afscheid/huis dat gefilmd werd in de eerste aflevering, was dat van Robin.
Niks speciaals en wellicht wel te ver gezocht, maar ik laat het nog niet helemaal los.
Btw, het artikelnummer van NIVEA CREME for MEN is 83921. Dju, jammer dat het niet de code van de muis is 😂
Gebruikersavatar

ONBEKEND16 mar 2017, 14:00

 
Addow schreef: eerste afscheid/huis dat gefilmd werd in de eerste aflevering, was dat van....

Davey