Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Persephone12 feb 2017, 10:41

 42
Ik hoop dat ik niet nú al lijdt aan een tunnelvisie, maar heeft Robin niet een verdacht goeie conditie in vergelijking met de andere lopers. Zou het geen geweldige tactiek zijn om in plaats van heel slecht te lopen en het zelf niet te halen (en jezelf meteen hoofdverdachte nummer 1 te maken, zoals soort van gebeurt is bij Jolien vermoed ik), juist op voorhand een supergoeie conditie te kweken en de andere loper zo op stang jagen, dat díe het bijna opgeeft?

Dan maar te bedenken dat ze met 3 minuten overschot waren aangekomen bij de loopproef en dat, als Robin en Bertrand maar even langer gewacht hadden, ze het niet zouden halen. Natuurlijk weet ik dat dat ook voor de andere groepjes telt, maar toch. Robin zou bv. in het begin op een serieus tempo kunnen gelopen hebben en hij kon dat wel aan, maar op die manier maakte hij Bertrand zó kapot, dat ze het niet zouden halen.

Iemand een mening hierover?
Gebruikersavatar

Nonline12 feb 2017, 10:52

Molerator  6547  Uma
Heb ik ook al aan gedacht, ja. Lijkt me ook sowieso een heel goed idee om als mol in prima conditie aan de start van dit programma te komen. Je kan er altijd wel van uit gaan dat er voldoende mensen met een slechte conditie zullen deelnemen om dat deel van het "mollen" op zich te nemen, dus kan je zelf beter met een "voordeel" in plaats van een "nadeel" starten.En zou hier in ieder geval goed uitgekomen zijn.
Gebruikersavatar

kim.baudart12 feb 2017, 22:56

 138
Ik denk ook in die richting.

Wat me ook is opgevallen, is dat wanneer er gezegd wordt dat er goeie lopers afgevaardigd moeten worden, heel de groep onmiddellijk Robin noemt. Bertrand en Davey 'strijden' voor het tweede plekje en moeten daarbij nog zeggen wat ze qua lopen doen, maar over Robin bestaat er duidelijk geen twijfel. Zijn loopkwaliteiten zijn dus duidelijk al een gespreksonderwerp geweest off-camera.

Wij zoeken steeds naar manieren waarop de mol zich juist op die positie kan plaatsen waar hij het meeste invloed kan uitoefenen, het is dus wel ideaal als je het zo kan spelen dat je, voordat mensen weten dat het over een bepaalde proef gaat, je hen al kan overtuigen dat je in een bepaalde 'taak' de beste bent.
Gebruikersavatar

Ravex21 feb 2017, 21:03

 6
kim.baudart schreef:Ik denk ook in die richting.

Wat me ook is opgevallen, is dat wanneer er gezegd wordt dat er goeie lopers afgevaardigd moeten worden, heel de groep onmiddellijk Robin noemt. Bertrand en Davey 'strijden' voor het tweede plekje en moeten daarbij nog zeggen wat ze qua lopen doen, maar over Robin bestaat er duidelijk geen twijfel. Zijn loopkwaliteiten zijn dus duidelijk al een gespreksonderwerp geweest off-camera.

Wij zoeken steeds naar manieren waarop de mol zich juist op die positie kan plaatsen waar hij het meeste invloed kan uitoefenen, het is dus wel ideaal als je het zo kan spelen dat je, voordat mensen weten dat het over een bepaalde proef gaat, je hen al kan overtuigen dat je in een bepaalde 'taak' de beste bent.
Inderdaad ik denk dat Robin gewoon op voorhand gezegd heeft dat hij als sport veel loopt zodat men hem kiest.
Gebruikersavatar

Ravex21 feb 2017, 21:04

 6
kim.baudart schreef:Ik denk ook in die richting.

Wat me ook is opgevallen, is dat wanneer er gezegd wordt dat er goeie lopers afgevaardigd moeten worden, heel de groep onmiddellijk Robin noemt. Bertrand en Davey 'strijden' voor het tweede plekje en moeten daarbij nog zeggen wat ze qua lopen doen, maar over Robin bestaat er duidelijk geen twijfel. Zijn loopkwaliteiten zijn dus duidelijk al een gespreksonderwerp geweest off-camera.

Wij zoeken steeds naar manieren waarop de mol zich juist op die positie kan plaatsen waar hij het meeste invloed kan uitoefenen, het is dus wel ideaal als je het zo kan spelen dat je, voordat mensen weten dat het over een bepaalde proef gaat, je hen al kan overtuigen dat je in een bepaalde 'taak' de beste bent.
Robin zit heletijd te zeuren dat Bertrand verdacht is omdat zijn conditie veel slechter is dan verwacht. Maar ik dat misschien nog begrijpen aangezien het misschien veel vermoeiender is daar in die hitte. Ik denk dat Robin dit doet om Bertrand verdacht te maken.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 21:19

 3483  Uma
Ravex schreef:Robin zit heletijd te zeuren dat Bertrand verdacht is omdat zijn conditie veel slechter is dan verwacht. Maar ik dat misschien nog begrijpen aangezien het misschien veel vermoeiender is daar in die hitte. Ik denk dat Robin dit doet om Bertrand verdacht te maken.
@ Ravex
Je had dat ook in je eerste antwoordbericht kunnen plaatsen, kwestie van het wat overzichtelijk te houden.