Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Addow17 feb 2017, 16:15

Molerator  377  Yens
tsjoep schreef:Wat mij ook opgevallen is en dit heb ik hier nog niet gelezen is dat als Robin naar de leeuwenkooi loopt hij zijn linkerhand gesloten houdt. In zijn rechter houdt hij het sleuteltje dat aan de ketting aan zijn voet hangt. Als hij vóór de deur staat zie je hem héél aandachtig naar de palm van zijn hand kijken. Als hij het slot opent vind ik ook dat hij die linkerhand op een vreemde manier gebruikt. Hij klopt af met zijn rechter en houdt van dan af de sleutel aan de ketting in zijn linker wat toch niet gemakkelijk stappen is vermits de ketting voorlangs loopt. Hij houdt zijn linkerhand ook wel héél stevig dicht.

Weet alleen niet welke verklaring ik daar kan aan geven en dus ook niet of het iets te betekenen heeft ... Iemand ?
Tsjoep, dit was me inderdaad ook opgevallen. Je ziet hem inderdaad heel subtiel naar zijn linker handpalm kijken. Heel misschien iets subtiels uit z'n linkerbroekzak halen, maar daar ben ik niet zeker van. Misschien staat er iets in zijn hand geschreven? Dit kan mogelijks verklaren waarom Robin dat slot+ketting óók zo lang in zijn linkerhand vasthoudt?

[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee17 feb 2017, 16:29

 3547  Sven
Ja, ook aan't bekijken, ik vermoed dat ie hem mogelijk pijn heeft gedaan, en kijkt wat er aan de hand is
En het vervolg is zo:


[ external image ]

Ik vermoed dat hij het slot vast heeft, dat hij net open heeft gedaan
[ external image ]

En dan high five => hand is leeg

[ external image ]
Gebruikersavatar

Noptje17 feb 2017, 16:32

 181
Suspicious schreef:Ben niet goed mee wat je hiermee bedoeld?
De mol wordt telkens gebriefd aan het begin van de dag (denk ik) over de komende opdracht(en). Dus Robin wordt gebriefd en ze vertellen hem alles wat hij moet weten om deze dierenproef te doen slagen, of toch erg dicht bij de oplossing te komen. Dit om er zeker van te zijn dat er goeie televisie wordt gemaakt.
Dat is waar we van uitgaan toch? Of dit zijn toch enkele argumenten die hier worden gebruikt.

Ok dus dan beginnen we de dag/opdracht, waar Gilles de Coster, de groep komt vertellen dat hij 3 mensen nodig heeft voor de koorproef. Stel nu dat de groep Robin kiest (want echt goeie zangers zitten er toch niet in die groep 😛 no offence) en ze blijven aandringen dat Robin hier echt een deel moet uitmaken van de koorgroep. Dan zit je toch met een gigantisch probleem als makers van het spel? De enige die het spel interessant kan maken, en de oplossing heeft om er voor te zorgen dat er leuke tv gemaakt wordt, zit dan plots niet in de groep...

Dus dan hebben de makers al die tijd, moeite en geld, gestopt in een proef die mega saai zal zijn voor ons kijkers. Want dat is wat ik hier lees, dat zonder de mol in die groep te hebben, de opdracht bijna onmogelijk is...
Ik vind het allemaal een beetje kort door de bocht 😛 maar goed, alle verschillende theorieën zorgen ervoor dat de speurtocht naar de mol zo interessant is 🙂
Gebruikersavatar

Mola Lisa17 feb 2017, 17:00

 328  Uma
Maar dan zit er iemand anders in de kooi die misschien niet zo obstinaat vasthoudt aan de gedachte dat er een luipaard bij hem in de kooi zit en die er al sneller achterkomt dat de deur niet op slot zit ....
Gebruikersavatar

Mola Lisa17 feb 2017, 17:02

 328  Uma
masterveecee schreef:Ja, ook aan't bekijken, ik vermoed dat ie hem mogelijk pijn heeft gedaan, en kijkt wat er aan de hand is
En het vervolg is zo:


[ external image ]

Ik vermoed dat hij het slot vast heeft, dat hij net open heeft gedaan
[ external image ]

En dan high five => hand is leeg

[ external image ]
Bij de high five is zijn linker hand nog altijd dichtgeknepen ....
Gebruikersavatar

Addow17 feb 2017, 17:14

Molerator  377  Yens
Staat niks ingeschreven alleszins, want hier gebruikt hij zijn linkerhand wel om een hoog vijfje te doen.

[ external image ]
Gebruikersavatar

Mola Lisa17 feb 2017, 17:23

 328  Uma
tsjoep schreef:Maar dan zit er iemand anders in de kooi die misschien niet zo obstinaat vasthoudt aan de gedachte dat er een luipaard bij hem in de kooi zit en die er al sneller achterkomt dat de deur niet op slot zit ....
Had graag Bouba in die kooi zien zitten. Die zou er sneller uitgekomen zijn en is ook iemand die out of the box denkt en wschl andere oplossingen had aangereikt om die buis te vullen. Heeft de productie hem met opzet een plaats gegeven waar hij niet kon bijdragen tot de oplossingen ?
Gebruikersavatar

Black_6417 feb 2017, 18:46

 5
Robin kon uit zijn kleine kooi, waarom dan niet op die kooi gaan staan om zo over de omheining te klimmen?
Als het de bedoeling was om Robin binnen die omheining te houden hadden ze deze afgedekt met draad of iets dergelijks.

Kijk maar naar Bouba, die mocht er echt niet uit.
Gebruikersavatar

Holmes17 feb 2017, 19:11

 395
Addow schreef:Tsjoep, dit was me inderdaad ook opgevallen. Je ziet hem inderdaad heel subtiel naar zijn linker handpalm kijken. Heel misschien iets subtiels uit z'n linkerbroekzak halen, maar daar ben ik niet zeker van. Misschien staat er iets in zijn hand geschreven? Dit kan mogelijks verklaren waarom Robin dat slot+ketting óók zo lang in zijn linkerhand vasthoudt?
Aangezien hij de ketting soms in zijn handen neemt, zijn ze handen waarschijnlijk gewoon vuil (kijk maar naar zijn duim).
Hij kijkt al eens naar zijn beide handen terwijl Hans het slot probeert open te maken.

[ external image ]
Gebruikersavatar

Holmes17 feb 2017, 19:17

 395
Ik voeg nog een beeld toe aan deze topic (stond aanvankelijk in een aparte topic) van net daarvoor (dus net voor Hans probeert het slot te openen).
Daarin is duidelijk te zien dat hij zelf het slot al kon proberen openen want hij kan eraan. Maar toch doet hij het niet en maakt zelfs geen aanstalten om het te proberen en kruipt liever op zijn gemak terug in de kleine kooi om dan later te zeggen dat de anderen dat konden gezien hebben...
[ external image ]
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier19 feb 2017, 23:40

Deelnemer  46
Social schreef:Ja, dat dacht ik er ook van. Alsof ze daar ECHT een gevaarlijk dier zouden bijsteken. NOT. Misschien spinnen of slangen of iets anders harmless, maar alvast geen luipaard 😂
Het lijkt me idd erg onwaarschijnlijk dat de redactie een dergelijk risico zou nemen. Dit gezegd zijnde, vorig jaar hebben ze ons wel in die directeurswoning (waar we de "blinde schutters" moesten verschalken) laten rondkruipen tussen...spinnen en vooral schorpioenen! Dat bleek echter pas nadat de proef was afgelopen en er daar doodleuk plots een ambulance wegreed die er blijkbaar altijd kwam als er een paintball event was...😉 Risico's van een jonge productie he dus ja 😉 ...mss vertrouwt Robin de productie niet helemaal?
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier19 feb 2017, 23:46

Deelnemer  46
Holmes schreef:Aangezien hij de ketting soms in zijn handen neemt, zijn ze handen waarschijnlijk gewoon vuil (kijk maar naar zijn duim).
Hij kijkt al eens naar zijn beide handen terwijl Hans het slot probeert open te maken.

[ external image ]
En wat als Hans nu eens doorhad dat het slot los was maar Robin verdenkt en wil testen of die er over gaat piepen (vergeet niet dat het hoofddoel wel nog altijd de mol ontmaskeren is he en pas in tweede orde de proeven winnen...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9