Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

michaël.ameloot13 feb 2017, 23:05

 29
Niemand anders die het ook verdacht vond hoe Robin zich gedraagde tijdens de dierenproef? Opeens stapt hij zonder veel aarzelen uit zijn kooi om dan te beseffen dat de sleutel niet past om dan doodleuk terug te kruipen voor nog een halfuur in zijn kooi. Om erna dan toch nog even aan het slotje te rammelen die dan niet eens gesloten was.
Gebruikersavatar

kim.baudart13 feb 2017, 23:10

 138
Om daarna iedereen uit te foeteren omdat ze niet gezien hebben dat het slot los was, terwijl hij dat zelf ook niet gezien heeft.

Yep, zeker verdacht.
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 23:18

 306
Of hij daarom de mol is, zal nog moeten blijken.
Het lijkt mij wel al een stevige aanwijzing dat het nen degoutante mens is.
Gebruikersavatar

ex-molinator13 feb 2017, 23:30

 3483  Uma
Laleia schreef:Of hij daarom de mol is, zal nog moeten blijken.
Het lijkt mij wel al een stevige aanwijzing dat het nen degoutante mens is.
Op basis van 2 uur televisie waarin je iemand misschien in totaal 20 minuten bezig gezien hebt, in een onbekende situatie , met stress plus dat hij misschien een rol speelt : iemand degoutant noemen?

Hij komt bij mij ook niet over als de sympathiekste van de bende en de kans om een goede eerste indruk te maken is voorbij maar veroordeel aub niet te snel iemand (denk aan vorig jaar, hoeveel kritiek was er niet richting Cathy, mijns inziens onterecht).
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 23:35

 306
Ik zei ook maar dat het een aanwijzing in die richting was. Misschien kan ik de druk niet inschatten en uiteraard zie je maar een vertekend en gedeeltelijk beeld van iemand.
Maar op basis van verschillende reacties die we van hem al zagen, lijkt het me iemand die me niet ligt.
Overigens maakt het deel uit van deelnemen aan de mol dat je je bloot stelt aan publieke opinie.
Laatst gewijzigd door Laleia op 13 feb 2017, 23:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Laleia13 feb 2017, 23:37

 306
Back on topic:
Ik begrijp absoluut niet dat je nog maar overweegt een kooi van een jachtluipaard in te gaan als je geen 100% zeker bent dat het niet echt is.
Gebruikersavatar

OrthoMol13 feb 2017, 23:48

 219
Een eerste humane reflex van iemand die opgesloten zit lijkt mij er één te zijn van poging ondernemen tot ontsnappen, en een slot in alle richtingen te draaien en keren om te bepalen of het aldanniet open valt te krijgen. Robin bleef er , gezien zijn toch penibele situatie - je zult het maar meemaken, aangevallen worden door een crewlid :-D , vrij rustig onder. De tijd bleek aan zijn zijde. De uitval naar de overige drie kandidaten schrijf ik toe aan 'opvulling', hij moest toch iets kunnen zeggen om zichzelf eruit te 'redden'? De openingen in de kooi zijn groot genoeg om zelf het slot trachten te openen, maar qua tijdsverdrijf ligt het beter dit over te laten aan de andere kandidaten. Stel U voor dat hij zn steentje moest bijdragen....
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:00

 3483  Uma
Laleia schreef:Back on topic:
Ik begrijp absoluut niet dat je nog maar overweegt een kooi van een jachtluipaard in te gaan als je geen 100% zeker bent dat het niet echt is.
Ja en nee, een jachtluipaard kan uiteraard veel schade aanrichten en een mens doden maar is de gemakkelijkste van de wilde katachtigen om tam te kweken. En wanneer ze voldoende gevoed zijn gaan ze alle confrontatie ontwijken.

Van zodra het duidelijk was dat de kooi niet op slot was en dat Robin er zo uit kon, had ik door dat het geen echte jachtluipaard was (dat risico zal men toch niet nemen).

edit: Ik had eerst in mijn verstrooidheid Hans geschreven ipv Robin
Laatst gewijzigd door ex-molinator op 14 feb 2017, 00:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen14 feb 2017, 00:02

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Van zodra het duidelijk was dat de kooi niet op slot was en dat Hans er zo uit kon, had ik door dat het geen echte jachtluipaard was (dat risico zal men toch niet nemen).
Je bedoeld Robin 🙂
Gebruikersavatar

michaël.ameloot14 feb 2017, 00:06

 29
Het is dan toch belachelijk dat hij na de eerste maal uit de kooi te gaan er dan gewoon terug in kruipt 😂
Laatst gewijzigd door michaël.ameloot op 14 feb 2017, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:07

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Je bedoeld Robin 🙂
euh ... ja :oops:
Gebruikersavatar

Noptje14 feb 2017, 01:08

 181
michaël.ameloot schreef:Het is dan toch belachelijk dat hij na de eerste maal uit de kooi te gaan er dan gewoon terug in kruipt 😂
De kandidaten waren zich op dat moment nog niet bewust dat er geen echt dier in die kooi zat? Het enige wat ze zagen was een staart die af en toe bewoog. Dus als je het niet zeker bent, is het misschien wel veiliger om terug in je kooi te kruipen.
Maar net als de reactie hierboven zou ik ook wel aangenomen hebben dat er geen gevaarlijk dier in de kooi zat, aangezien je gewoon zomaar uit je kooi kon kruipen, en dat risico gaan ze nu toch echt niet nemen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9