Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

djennix14 feb 2017, 09:52

 51
Kan de mol zo emotioneel zijn, en tegelijkertijd ook zo veeleisend?

Uit de 2 vrijgegeven afleveringen blijkt dat Robin van het pusherig type is. Zowel in de loopproef als in de leeuwproef pusht hij anderen graag om dingen verwezenlijkt te krijgen.

Echter, het valt mij ook op dat hij vaak zeer emotioneel is:
-Tijdens de eliminatie staan bij hem de tranen in de ogen
-tijdens de koorproef was hij aangeslagen (door de muziek of de prestatie ..), er vloeide ook een traantje
-na het vallen op de matras
-Ook na de 27km proef was hij zo blij dat hij zichtbaar ontroerd was

Robin lijkt mij eerder een emotioneel mens, als het goed gaat zijn er veel glimlachen en tranen, als hij verdrietig is dan laat hij dit ook merken, en als het slecht is vervalt hij in de verwijten.

Zijn dit de kwaliteiten van een mol.. Wat denken jullie?
Gebruikersavatar

rob.reynders14 feb 2017, 11:29

 13
Zou dit dan niet meer betekenen dat Robin de mol niet is. Als mol wil je toch net dat proeven mislukken, lijkt me moeilijk om deze blijdschap te spelen.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 feb 2017, 11:32

 462  Bert
Of het is een hele goeie toneelspeler.
Gebruikersavatar

djennix14 feb 2017, 11:39

 51
rob.reynders schreef:Zou dit dan niet meer betekenen dat Robin de mol niet is. Als mol wil je toch net dat proeven mislukken, lijkt me moeilijk om deze blijdschap te spelen.
Inderdaad. Ter info, Robin is voor mij niet de mol. Dit was eerder om aan te tonen dat Robin eerder een kadidatenprofiel heeft, dan een mollenprofiel. 😉
Gebruikersavatar

jan-willem.carpentier14 feb 2017, 12:13

 35
djennix schreef:Inderdaad. Ter info, Robin is voor mij niet de mol. Dit was eerder om aan te tonen dat Robin eerder een kadidatenprofiel heeft, dan een mollenprofiel. 😉
Akkoord, Mr. Meeseeks. Robin lijkt mij over te weinig zelfbeheersing te beschikken om een goeie Mol te zijn.
Gebruikersavatar

jeroen.verheyen14 feb 2017, 12:24

 10
Persoonlijk denk ik ook niet dat Robin 'de mol' is. Gaat er altijd volledig voor, zit achter iedereen z'n vodden aan. Soms iets te, maar dankzij hem is er toch wel al wat geld in het paadje gekomen.
En is volgens mij oprecht emotioneel...
Gebruikersavatar

brecht.coninx14 feb 2017, 16:14

 28
Vergeet niet dat Robin tot nu toe het MEESTE geld heeft binnengehaald voor de groep hé...
Hij is eerder de mannelijke Cathy eigelijk, die absoluut wil gaan voor de winst.
Gebruikersavatar

billie.holiday14 feb 2017, 18:54

 462  Bert
Mijn pijlen zijn ook niet gericht op Robin als mol, zoiets kan je niet spelen. Hij deelt graag de lakens uit volgens mij. Hij delegeerde bij de eerste proef wie wat ging doen. Volgens mij wou hij gewoon de eerste proef met Jolien doen of ze opnieuw mollengedrag ging vertonen. Robin is voor mij een uitgemaakte zaak , hij is niet de mol. En owee als ik het mis heb:)
Gebruikersavatar

Bonanza16 feb 2017, 08:25

 71
Net met al die emoties zou hij een schitterende mol zijn! #teamrobin
Gebruikersavatar

WIEISHET04 mar 2017, 19:13

 32
billie.holiday schreef:Of het is een hele goeie toneelspeler.
Waarschijnlijk zal het weinig of niets te betekenen hebben, maar je weet nooit...
Gilles DC heeft (in afl. 2?) vermeld dat Robin niet bang is om zijn emoties te tonen. Klopt, we zien hem vaak emotioneel. Wanneer juist? Als er geld gewonnen werd? (Onder voorbehoud van vergissingen...) Afl. 1: na de run, na de val van het dak / Afl. 2: na de dierenproef en het optreden van het koor / Afl. 4: na het golfspel
Wanneer geen tranen? Als er weinig of geen geld gewonnen wordt? Afl. 2: na de diamantproef / Afl. 3: na de proef met het luchtkussen en het (niet) raden van de pinguin, na de museumroof (alhoewel toch geld gewonnen?) / Afl. 4: na de fietsproef, na het scrabblespel
Zouden de emoties spelen als de job (als mol) niet goed werd uitgevoerd ? Of heeft dit niets te betekenen?
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 20:00

 429
Ik denk gewoon dat als Robin de mol is, dat hij gewoon zichzelf is en wel eens weent als een opdracht toch slaagt. Het lijkt me een heel fiere man die mss (op deze momenten) even vergeet dat hij de mol is en even blij/trots is voor de groep
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 20:13

 
Kobe schreef:Ik denk gewoon dat als Robin de mol is, dat hij gewoon zichzelf is en wel eens weent als een opdracht toch slaagt. Het lijkt me een heel fiere man die mss (op deze momenten) even vergeet dat hij de mol is en even blij/trots is voor de groep
Dat denk ik ook, ik ken mezelf ook als een rollercoaster aan emoties, dat kan bij Robin ook zo zijn, is daarom niet gespeeld. Zijn taak is dan misschien wel om te saboteren, maar dat wil niet zeggen dat hij niet even blij voor, en trots op de groep kan zijn als ze slagen.