Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

joachim.morrens14 feb 2017, 16:05

 200  Yens
Duidelijk te zien in 2de aflevering.

Verdacht? 🙂

Dat in combinatie met ''Dat is de mol'' en Robin in beeld bij de eerste aflevering doet mij echt aan hem denken als Mol...

En dan zijn er natuurlijk nog alle andere tips (zie Robin en zijn kooi, Bertrand jennen tijdens loopproef hoewel de snelheid zelfs bij Bertrand toch vrij hoog lag etc.)
Gebruikersavatar

masterveecee15 feb 2017, 15:09

 3547  Sven
Wanneer was dit?
Gebruikersavatar

michaël.ameloot16 feb 2017, 12:36

 29
Die rugzak heeft hij toch zelf niet gekozen maar is samengesteld geweest door jolien en marzena. Of had iedereen privé zijn eigen trekking rugzak bij of is die gekregen door de productie en al dan niet dan zelf gekozen in afl1 wie welke zak kreeg?
Gebruikersavatar

Jansen16 feb 2017, 12:37

 3423  Yens
Die "M" is volgens mij het logo van MTV. Ik zou daar niet te veel achter zoeken.
Gebruikersavatar

Holmes16 feb 2017, 12:46

 395
michaël.ameloot schreef:Die rugzak heeft hij toch zelf niet gekozen maar is samengesteld geweest door jolien en marzena. Of had iedereen privé zijn eigen trekking rugzak bij of is die gekregen door de productie en al dan niet dan zelf gekozen in afl1 wie welke zak kreeg?
In de vliegloods had hij al diezelfde rugzak.
Jolien en Marzena hebben er nadien enkel gerief uitgehaald.
Gebruikersavatar

Addow16 feb 2017, 12:59

Molerator  377  Yens
Ik zou daar verder niks achter zoeken.

MILLET is gewoon een merk van rugzakken.

[ external image ]
Gebruikersavatar

billie.holiday16 feb 2017, 13:17

 462  Bert
Die groene kleur vind ik best wel tof, de mol krijgt altijd groen
Gebruikersavatar

Ravex21 feb 2017, 21:00

 6
Dat is idd gewoon een merk maar wie zegt dat het programma niet expres hun merk koos?
Gebruikersavatar

Addow22 feb 2017, 09:20

Molerator  377  Yens
Ravex schreef:Dat is idd gewoon een merk maar wie zegt dat het programma niet expres hun merk koos?
Millet zit sowieso in het assortiment van Decathlon, dus mij lijkt dit gewoon puur toeval. Ik zou daar verder niks achter zoeken.