Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 09:05

 3547  Sven
Ze hebben gisteren het fragment getoond, waar Robin 2 doosjes wisselde. Weet nu niet precies of het hetzelfde moment was als in dit topic beschreven
Gebruikersavatar

Holmes21 feb 2017, 17:38

 395
Ja, was zelfde moment, geen nieuw beeld.
Gebruikersavatar

Krekelmans23 feb 2017, 10:52

 16
Beste vondst op het mollenforum tot nu toe! Al snap ik wel niet hoe Jolien Robin niet verdacht achteraf, want zij moet toch echt wel die verschuivingen hebben gezien die eruit zijn geknipt? Al "doet" Robin wel z'n best in de dierenproef, misschien liet ze daar haar verdenkingen vallen?
Gebruikersavatar

C-mol23 feb 2017, 15:23

 5
Krekelmans schreef:Beste vondst op het mollenforum tot nu toe! Al snap ik wel niet hoe Jolien Robin niet verdacht achteraf, want zij moet toch echt wel die verschuivingen hebben gezien die eruit zijn geknipt? Al "doet" Robin wel z'n best in de dierenproef, misschien liet ze daar haar verdenkingen vallen?
Het valt me vooral op dat bij de proeven waaraan Robin deelneemt en die slagen hij vooral de hand heeft in de goede afloop. Dit door een goede inzet maar altijd wel maar 'net' binnen de tijd. Mocht het net buiten de tijd zijn kun je nog altijd terugvallen op je inzet/idee/etc.. Hij zamelt, met anderen, heel wat geld in maar laat er ook wat varen..

Neem daar nog bij dat hij niet te veel in de picture wordt geplaatst en dat zijn gedrag soms totaal tegen overgesteld is en zeker raar te noemen is.

Robin is op dit moment mijn mol
Gebruikersavatar

jenny.vannoten25 feb 2017, 09:44

 3
hij had de twee doosjes die uiteindelijk juist waren nog verwisseld op het laatste moment en daardoor zou Marzena hem niet verdenken want die waren wel juist (voor de kijkers rechts in beeld, voor hen links). Als wij de gaatjes zien zien zij die natuurlijk ook, zo wist Robin dat de goedkoopste diamanten al verkeerd lagen, een beetje nonchalant in het begin van de proef al opzij geschoven
Gebruikersavatar

Addow21 mar 2017, 17:41

Molerator  377  Yens
Het bleek dus een onbedoelde mollenstreek, zo blijkt sinds gisteren toch. Ik vond het alleszins een waar genoegen deze proef binnenstebuiten te keren. It was just fun! Omwille van écht tijdsgebrek heb ik het mollenjagen "on hold" moeten zetten na aflevering 4, grotendeels ook omdat er ook gewoon téveel pistes worden gecreëerd én gecensureerd door de programmamakers. Mede door dat laatste ben ik zelf wat "tureluurs" gedraaid. Het is dit jaar echt een mindfuck van begin tot einde door slimme, doordachte en soms sluwe montage (respect daarvoor!) en door het format van het programma (zieke Bart, Tom, Michiel en Michel gewoon!). Uiteindelijk valt de hedendaagse mol grotendeels te herleiden tot het buikgevoel (mijn buik zegt Annelies sinds aflevering 3). En wat is de échte meerwaarde van het programma dan nog?!

Ik heb vorig jaar ontzettend genoten van een subliem molseizoen dankzij een ijzersterke Gilles. En ik zeg het niet graag, maar het laatste seizoen Wie Is De Mol op Nederland was met een steengoeie Thomas als mol in mijn ogen zelfs beter dan het huidige Vlaamse molseizoen. De proeven en beelden worden bij ons dan wel cinematografischer in beeld gebracht, toch staat of valt het programma met de sublimiteit van de mol. En net datgene heeft bij mij gisteren toch wel wat de veer gebroken. De mol mag dan nog Annelies, Eline of Davey zijn, het zal niet de mol met een grootse dualiteit en charisma zijn (zoals die van Gilles of Thomas). Toch wel een beetje jammer... maar ik ga uiteraard blijven kijken 😃 😃

Ik hoop trouwens oprecht dat de laatste aflevering met mollengedrag (en vooral beperkte hints) niet zo'n teleurstelling wordt zoals vorig jaar, maar ik vrees er nu al voor. Tenzij de Zodiac theorie alsnog blijkt te kloppen :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 18:06

 3483  Uma
Addow schreef:...En ik zeg het niet graag, maar het laatste seizoen Wie Is De Mol op Nederland was met een steengoeie Thomas als mol in mijn ogen zelfs beter dan het huidige Vlaamse molseizoen.
Ik zeg het wel graag 😛 Ik vond de NL WIDM van dit jaar een van de slechtste ooit, met weinig opdrachten die tot de verbeelding spreken maar gelukkig met Sanne en Diederik, en ook een beetje Jochem (een clown die geen flauw idee heeft wat hij doet of moet doen, maar eigenlijk mocht die het al in afl 3 aftrappen voor mij), en ja Thomas was een goeie mol maar heeft zelden echt subtiele zaken moeten doen. De locatie was wel prachtig.
Nee, de Vlaamse De Mol (specifiek over dit jaar) is een stuk spannender met toch duidelijk meer opdrachten met groepsinteractie.
Wat niet wegneemt dat ik volgend jaar toch maar naar de NL WIDM zal kijken in de hoop dat ze het geforceerd acteerwerk van alle kandidaten eens achterwege laten.
Gebruikersavatar

Addow21 mar 2017, 18:18

Molerator  377  Yens
ex-molinator schreef:Ik zeg het wel graag 😛 Ik vond de NL WIDM van dit jaar een van de slechtste ooit, met weinig opdrachten die tot de verbeelding spreken maar gelukkig met Sanne en Diederik, en ook een beetje Jochem (een clown die geen flauw idee heeft wat hij doet of moet doen, maar eigenlijk mocht die het al in afl 3 aftrappen voor mij), en ja Thomas was een goeie mol maar heeft zelden echt subtiele zaken moeten doen. De locatie was wel prachtig.
Nee, de Vlaamse De Mol (specifiek over dit jaar) is een stuk spannender met toch duidelijk meer opdrachten met groepsinteractie.
Wat niet wegneemt dat ik volgend jaar toch maar naar de NL WIDM zal kijken in de hoop dat ze het geforceerd acteerwerk van alle kandidaten eens achterwege laten.
Ik moet mijn antwoord wat nuanceren.... ik vond het er bij momenten ook wel knullig en chaotisch aan toe gaan, maar ik hem mij daarentegen aanstekelijk vermaakt bij de allerlaatste aflevering, het mollengedrag van Thomas, de fratsen van Jochem en vooral de wist-je-datjes/achtergrondinfo van andere kandidaten. Vorig jaar bleef ik ook echt op mijn honger zitten na de sequel, net zoals dat dit jaar het geval wel zal zijn. Een groot deel van de geniaalste vondsten, theorieën en hints op het forum zijn immers gisteren gestrand. Er blijven er nog maar enkelen over...