Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

billie.holiday16 feb 2017, 08:50

 462  Bert
Toeval of niet, vorige jaar identificeerde Gilles zich ook met een giraf.
Waarom een giraf ? Misschien dat hij zijn nek moeten uitsteken op proeven te laten mislukken .
Gebruikersavatar

Ravex21 feb 2017, 21:31

 6
billie.holiday schreef:Toeval of niet, vorige jaar identificeerde Gilles zich ook met een giraf.
Waarom een giraf ? Misschien dat hij zijn nek moeten uitsteken op proeven te laten mislukken .
Domme redenering maar in de dieren opdracht speelt zich een liedje af dat Lion vs Giraffe heet net op het moment dat de leeuw in beeld is dus dit is denk ik een betere redeneerig.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 21:40

 3483  Uma
Ravex schreef:Domme redenering maar in de dieren opdracht speelt zich een liedje af dat Lion vs Giraffe heet net op het moment dat de leeuw in beeld is dus dit is denk ik een betere redeneerig.
Domme redenering? Waarom zou die redenering dom zijn? 't Is gewoon lateraal denken, figuratief, symboliek, enz.. niks dom aan.
Gebruikersavatar

MarcH02 mar 2017, 09:41

 72  Emanuelle
Een giraf overschouwt de situatie vanuit de hoogte, en stond nu weer op het scrabble-platform in de doolhof.
Gebruikersavatar

sarah.vandevoordt02 mar 2017, 18:37

 16
Ravex schreef:Domme redenering maar in de dieren opdracht speelt zich een liedje af dat Lion vs Giraffe heet net op het moment dat de leeuw in beeld is dus dit is denk ik een betere redeneerig.
Ik krijg een Déjà-vu :roll:
Lees mijn topic van een week geleden.