Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

beegee16 feb 2017, 16:04

 2
Bij het aanwijzen van deelnemers koorproef, worden door de groep Eline, Sam en Robin als goede zangers naar voor geschoven. Plots zegt Gilles DC dat Eline, Sam en Annelies zijn aangesteld voor de koorproef. Is Robin ergens anders meer van doen??
Gebruikersavatar

Noptje16 feb 2017, 18:23

 181
Davey (denk ik)geeft aan dat Robin een goeie zanger is, waarop Robin dat bevestigd, maar ik denk dat beiden het zeggen met wat sarcasme/inside joke 🙂
Gebruikersavatar

Taupie0216 feb 2017, 20:18

 53
Ik vraag me af hoe Annelies bij deze koorproef uitgekozen werd. Dit laten ze niet zien. Zij neemt weliswaar direct het woord en verwijst naar Eline die zogenaamd goed kan zingen. Nadien viel het me op dat Davey voornamelijk de leiding neemt en hij werkelijk Sam pusht om te zingen.
Gebruikersavatar

billie.holiday16 feb 2017, 21:15

 462  Bert
Omdat Annelies zelf beslist dat ze voor die proef wilt gaan
Gebruikersavatar

Holmes17 feb 2017, 19:20

 395
Lijkt me ook dat Annelies eerste kandidaat was en zelf op zoek was naar medezangers.
En mij leek het vooral Bertrand te zijn (ipv Davey) die bij elke voorgestelde kandidaat zei dat het iets voor hen was.
Gebruikersavatar

marilyn.meeuwissen24 feb 2017, 23:27

 6
Late reactie, maar mij was het inderdaad ook opgevallen dat Robin letterlijk zegt: Ik kan goed zingen, ja.

Maar toch gaat hij niet voor de zangproef, terwijl Sam eerder twijfelde (en nadien de beste bleek te zijn).

Als iemand anders twijfelt en je zelf zeker bent over je stem, zou ik het toch over nemen. Maar als mol was het het beste om in de dierenproef te zitten.
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 23:36

 181
marilyn.meeuwissen schreef:Late reactie, maar mij was het inderdaad ook opgevallen dat Robin letterlijk zegt: Ik kan goed zingen, ja.

Maar toch gaat hij niet voor de zangproef, terwijl Sam eerder twijfelde (en nadien de beste bleek te zijn).

Als iemand anders twijfelt en je zelf zeker bent over je stem, zou ik het toch over nemen. Maar als mol was het het beste om in de dierenproef te zitten.
Waarmee je bedoelt dat Robin de mol is, en hij effectief in de dierenproef wou zitten? (Excuses als ik verkeerde conclusies trek)

Maar als het toch de juiste conclusie is: Waarom zou hij dan überhaupt zeggen dat hij goed kan zingen? Dan zeg je toch meteen dat je het niet kan, zodat ze jou zeker niet meenemen naar de koorproef?
Ik blijf erbij, dat dat allemaal sarcastisch bedoelt was, zowel van Davey tegen Robin, als diens antwoord.

En naar mijn mening, zit je beter in de koorproef, want op die manier kan je zelfs geld uit de pot doen verdwijnen...
Gebruikersavatar

marilyn.meeuwissen25 feb 2017, 05:55

 6
Noptje schreef:Waarmee je bedoelt dat Robin de mol is, en hij effectief in de dierenproef wou zitten? (Excuses als ik verkeerde conclusies trek)

Maar als het toch de juiste conclusie is: Waarom zou hij dan überhaupt zeggen dat hij goed kan zingen? Dan zeg je toch meteen dat je het niet kan, zodat ze jou zeker niet meenemen naar de koorproef?
Ik blijf erbij, dat dat allemaal sarcastisch bedoelt was, zowel van Davey tegen Robin, als diens antwoord.

En naar mijn mening, zit je beter in de koorproef, want op die manier kan je zelfs geld uit de pot doen verdwijnen...
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken dat je geld uit de pot kon halen... Maar dat lijkt me dan ook weer verdacht dat iedereen vertrouwen in je zou hebben en dan tot twee keer toe de mist in gaat...
Ik zeg ook niet dat Robin de mol is (hoewel ik wel op dit spoor zit), maar het was me wel opgevallen 🙂

Ik geraak zelf niet verder uit al deze complottheorieën, vandaar dat ik enkel opvallende dingen hierop zet :')
Gebruikersavatar

Noptje25 feb 2017, 12:29

 181
Ah opvallend... Dat is het leuke, of vreemde, met dit spel. Als men iets verdachts doet, dan is dat verdacht, maar als het te verdacht is, dan is het net niet meer verdacht.... volg je nog? Ik in ieder geval niet 😃

Stel nu dat Sam daar 2x uit was gehaald, dan betekent dat toch niks? Tenslotte was hij zelf niet erg happig om hier aan mee te doen. Ik heb ook nog geen hoofdverdachte, want hoe meer dingen je leest, hoe meer je gaat twijfelen 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee25 feb 2017, 19:11

 3547  Sven
marilyn.meeuwissen schreef:Late reactie, maar mij was het inderdaad ook opgevallen dat Robin letterlijk zegt: Ik kan goed zingen, ja.

Maar toch gaat hij niet voor de zangproef, terwijl Sam eerder twijfelde (en nadien de beste bleek te zijn).

Als iemand anders twijfelt en je zelf zeker bent over je stem, zou ik het toch over nemen. Maar als mol was het het beste om in de dierenproef te zitten.
Ik had de indruk dat het op een sarcastische toon was
Gebruikersavatar

ONBEKEND28 feb 2017, 14:37

 
Ik had juist helemaal niet de indruk dat dat op een sarcastische toon gezegd is, maar al menens.