Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

birgit.nelen16 feb 2017, 22:29

 5
In de wagen is duidelijk een papieren zak te zien naast Robin.
Bij het verlaten van de wagen is er echter geen papieren zak meer te bespeuren. Hij neem wel een rugzak mee.
Raadsel ...
Gebruikersavatar

masterveecee16 feb 2017, 22:35

 3547  Sven
Misschien zijn chocoladekoeken die net op waren? 😎
Gebruikersavatar

birgit.nelen16 feb 2017, 22:52

 5
masterveecee schreef:Misschien zijn chocoladekoeken die net op waren? 😎
mss eerder zuur berekes, gelijk dieje kan afgeven op anderen ...
Gebruikersavatar

Suspicious17 feb 2017, 18:54

 106
Valt me ook op, ik weet niet onmiddellijk waarom. Enige wat ik kan denken is dat dit mss een tip van de productie is om aan te tonen dat er naast Robin niemand zal komen zitten? (plaats bezet door de zak?) Zeker niet iets doorslaggevends maar toch raar dat alleen bij hem een zak staat inderdaad...
Gebruikersavatar

Holmes18 feb 2017, 20:11

 395
Bij Hugo staat ook een bruine zak naast hem (03:44), dus wellicht heeft iedereen zo'n zak gekregen en is hier niets bijzonders aan de hand.

[ external image ]
Gebruikersavatar

masterveecee18 feb 2017, 22:02

 3547  Sven
Holmes schreef:Bij Hugo staat ook een bruine zak naast hem (03:44), dus wellicht heeft iedereen zo'n zak gekregen en is hier niets bijzonders aan de hand.
sh*t, waren met 12???? 😲 In welke auto zo Hugo???

hihi ^^
Gebruikersavatar

Noptje18 feb 2017, 22:36

 181
masterveecee schreef:sh*t, waren met 12???? 😲 In welke auto zo Hugo???

hihi ^^
Hans heet in het echt Hugo, maar om het niet te doen opvallen dat hij de mol is, en zijn naaste vrienden en familie op het verkeerde spoor te zetten, hebben ze hem een andere naam gegeven πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

masterveecee18 feb 2017, 22:40

 3547  Sven
Noptje schreef:Hans heet in het echt Hugo, maar om het niet te doen opvallen dat hij de mol is, en zijn naaste vrienden en familie op het verkeerde spoor te zetten, hebben ze hem een andere naam gegeven πŸ˜ƒ
Aaaaaaaaaah, dan ben ik mee...
Denk ik...

πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

Holmes19 feb 2017, 09:46

 395
Damn, nu heb ik toch wel al de clou van deze reeks verraden...
er komt nog een 12e man bij...
de piloot van het vliegtuig, Hugo, komt pas in de laatste aflevering in beeld en blijkt de mol te zijn...
hij heeft buiten beeld de diamanten van Jolien omgewisseld, het slot van Robin geopend, Annelies pootje gelapt, Bertrand krampen bezorgd, Eline aardrijkskundeles gegeven, Red Bull in het aquarium van Bouba en Sam gegoten, Davey een zaklamp gegeven, Hans meegesmokkeld in het vliegtuig, Marzena brieven gestuurd en Jessica onmiddellijk terug naar huis gestuurd... 😲

Moest natuurijk Hans zijn πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

billie.holiday19 feb 2017, 09:57

 462  Bert
Wat zou er in die zak zitten ? En bij Hans is die opeens verdwenen ? En zo kun je alles verdacht doen lijken.
Gebruikersavatar

Suspicious19 feb 2017, 10:14

 106
Kort even off topic en dan terug... Ik heb hier al n paar keer iets gelezen over brieven van Marzena? Waar is dat te zien?