Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator21 feb 2017, 10:56

 3483  Uma
Ook scherp gezien.
Net even de beelden opgezocht en het niet niet duidelijk: soms zie je een R, soms een L en heel veel flou.
Ik denk niet dat er iets aan dat bord veranderd is, eerder dat er digitaal gefoefeld zou kunnen zijn (maar ik ga me er niet over uitspreken).
Gebruikersavatar

Molière21 feb 2017, 16:08

 92
ex-molinator schreef:Ook scherp gezien.
Net even de beelden opgezocht en het niet niet duidelijk: soms zie je een R, soms een L en heel veel flou.
Ik denk niet dat er iets aan dat bord veranderd is, eerder dat er digitaal gefoefeld zou kunnen zijn (maar ik ga me er niet over uitspreken).
OK, bedankt voor de informatie, en Masterveecee ook. Ik hou het voorlopig bij misschien een hint, al dan niet na digitale bewerking, misschien puur gelukkig toeval.

Wat denk jullie van 'MOL' op t-shirt van Robin? Ben ik de enige die dat er in ziet (en het niet niet kan zien 🙂). Dat wil uiteraard nog niet zeggen dat Robin de mol is, maar ik twijfel er wel niet aan dat hij het bewust gedaan heeft. Wat er dan mss weer net op wijst dat hij de mol niet is, want Gilles heeft verleden jaar wat trucs uitgehaald met t-shirts, en dus best mogelijk dat Robin hier dwaalspoor aan het leggen is.

Ik denk ook aan 'ik wacht nog op een teken van de mol' (Robin tegen Hans in afl 3). Als hij echt de mol is, getuigt dat wel van lef... even later schrijft hij zoals bekend 'MOL' op papier, en dit t-shirt in tweede aflevering lees ik dus ook als een teken (zelfs zonder die ruit, enkel het t-shirt volstaat), net zoals M op rugzak in eerste, maw: als hij de mol is, dan heeft hij in elke aflevering al een teken gegeven. En zou hij dat normaal ook in elke volgende aflevering moeten doen.