Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jansen22 feb 2017, 23:37

 3423  Yens
Slinen schreef:Wanneer Eline uit het water komt is Bertrand al nat. Het lijkt er dus op dat hij als eerste op het kussen lag.
Bwa, ik weet het niet, het kan ook zijn dat Bertrand, toen ze ter plekke kwamen, gewoon het water is ingedoken.
Gebruikersavatar

Holmes23 feb 2017, 20:33

 395
eveline.vanhemel schreef:Bwa, ik weet het niet, het kan ook zijn dat Bertrand, toen ze ter plekke kwamen, gewoon het water is ingedoken.
Beeld bij sprong van Bertrand (volgens montage na sprong Eline) (8:49) :
Handdoeken lijken nog redelijk onaangetast te liggen en Eline zou zonder handdoek zitten na haar sprong terwijl ze bij de sprong van Davey ingeduffeld zit ?
[ external image ]

In elk geval goed bedacht van Wesley !
Gebruikersavatar

Jansen23 feb 2017, 20:38

 3423  Yens
Holmes schreef:Beeld bij sprong van Bertrand (volgens montage na sprong Eline) (8:49) :
Handdoeken lijken nog redelijk onaangetast te liggen en Eline zou zonder handdoek zitten na haar sprong terwijl ze bij de sprong van Davey ingeduffeld zit ?
Hmm, op basis van de foto lijken jullie gelijk te hebben. Eline haar kapsel ziet er in elk geval ook niet uit alsof ze net uit het water gekomen is. Maar wat kan daar nu de reden voor zijn om met die volgorde te knoeien?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394923 feb 2017, 20:45

 183
eveline.vanhemel schreef:Hmm, op basis van de foto lijken jullie gelijk te hebben. Eline haar kapsel ziet er in elk geval ook niet uit alsof ze net uit het water gekomen is. Maar wat kan daar nu de reden voor zijn om met die volgorde te knoeien?
Misschien zoals in deze theorie besproken word, de juiste volgorde aan te houden van de 'hints' in elke opdracht? Misschien had Bertrand 'in real life' iets van "OH! Ik wil als eerste!", maar dat daardoor de volgorde van de hints niet meer klopte?
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 02:34

 181
FlightWolf23949 schreef:Misschien zoals in deze theorie besproken word, de juiste volgorde aan te houden van de 'hints' in elke opdracht? Misschien had Bertrand 'in real life' iets van "OH! Ik wil als eerste!", maar dat daardoor de volgorde van de hints niet meer klopte?
Dan kon Bertrand toch gewoon de droedel doen? Als ze de juiste volgorde van de 'hints' willen aanhouden, heeft dat toch niks te zien met welke kandidaat als eerst gaat?
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 11:07

 3547  Sven
Noptje schreef:Dan kon Bertrand toch gewoon de droedel doen? Als ze de juiste volgorde van de 'hints' willen aanhouden, heeft dat toch niks te zien met welke kandidaat als eerst gaat?
het kan een ingeving van de productie geweest zijn, na de opnames om iets te wisselen. Waarom weet ik niet. Misschien dan toch om de volgende te krijgen zoals in het topichoofd staat???
Mogen we ervan uitgaan dat dit effectief een hint is dan?
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 11:59

 181
Maar als dit effectief een hint is, dan zouden ze toch op voorhand weten welk raadsel als eerst aan bod moet komen?
Ik zeg niet dat dat geen hint is, maar ik snap echt niet waarom ze de beelden dan switchen...
Gebruikersavatar

masterveecee24 feb 2017, 12:09

 3547  Sven
Noptje schreef:Maar als dit effectief een hint is, dan zouden ze toch op voorhand weten welk raadsel als eerst aan bod moet komen?
Ik zeg niet dat dat geen hint is, maar ik snap echt niet waarom ze de beelden dan switchen...
ik bedoelde dat bijv. bij de montage plots iets was van "ah, wacht, als we dat omdraaien, kan het dienen als hint"
Gebruikersavatar

Noptje24 feb 2017, 12:36

 181
Hmm kan ja, maar ik zou toch denken dat de productie op voorhand een gedacht heeft wat ze als hints willen gebruiken.
Maar goed, we zullen het binnen een aantal afleveringen met zekerheid weten 😛
Gebruikersavatar

Mola Lisa24 feb 2017, 14:14

 328  Uma
masterveecee schreef:mja, ook al aan gedacht, maar dat zou mss dan terug een beetje vergezocht zijn 😛
De kwarteldroedel hebben ze alleszins niet zelf gemaakt want jaaaaren geleden werd die voorgelegd aan bezoekers van Plankendaal voor het programma 1000 zonnen op één. Dat ik mij dat herinner is omdat mijn vriendin toen 50 € rijker is geworden omdat zij dat als eerste kon oplossen. Voor haar waren er héél véél gepasseerd die het niet konden oplossen dus niet zo raar dat Eline het ook niet kon.
Gebruikersavatar

Holmes24 feb 2017, 19:33

 395
Noptje schreef:Maar als dit effectief een hint is, dan zouden ze toch op voorhand weten welk raadsel als eerst aan bod moet komen?
Ik zeg niet dat dat geen hint is, maar ik snap echt niet waarom ze de beelden dan switchen...
Misschien dat ze de kandidaten zelf niet op het juiste spoor wilden brengen ?
Gebruikersavatar

billie.holiday24 feb 2017, 21:25

 462  Bert
Misschien hadden de monteurs een vrije dag en besloten ze dit te vieren in een coctailbar. 😃