Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Holmes21 feb 2017, 17:59

 395
In de eerste 2 afleveringen kwam Robin telkens met zijn groene rugzak naar de eliminatieronde.
Nu dat er in de 3e aflevering witte schermen getoond worden, komt hij blijkbaar (correct me if I'm wrong) zonder zijn groene rugzak naar de eliminatie?
Is dit symbolisch (als mol met telkens een groen scherm en zeker dat hij mag blijven) of puur toeval ?
Gebruikersavatar

masterveecee21 feb 2017, 18:50

 3547  Sven
Mogelijks heeft hij ergens de zak neergezet?
Gebruikersavatar

billie.holiday23 feb 2017, 08:27

 462  Bert
Er zijn er nog die zonder rugzak. Naar de eliminatieronde gaan. In aflevering 1 zag je duidelijk rugzakken staan bij de deur toen Jessica vertrok.
Gebruikersavatar

Holmes23 feb 2017, 18:25

 395
masterveecee schreef:Mogelijks heeft hij ergens de zak neergezet?
Ja waarschijnlijk wel, maar hij is wel, als ik me niet vergis, de enige. De andere nemen hun zak zelfs mee tot in de 2e zaal.
billie.holiday schreef:Er zijn er nog die zonder rugzak. Naar de eliminatieronde gaan. In aflevering 1 zag je duidelijk rugzakken staan bij de deur toen Jessica vertrok.
Als ze plaatsnemen op de stoelen in aflevering 1 hebben ze toch allemaal een rugzak bij ?
Gebruikersavatar

Holmes24 feb 2017, 19:25

 395
Was idd opvallend. Bovendien kwam hij in de vorige 2 afleveringen steeds met zijn rugzak in beeld bij de eliminatie.
Het is dus niet zijn gewoonte om zijn zak aan de kant te zetten. En alle andere kandidaten (beetje twijfel over Eline) komen allemaal duidelijk met een zak/tas binnen...
Benieuwd of de groene rugzak maandag terug in beeld komt bij de eliminatie...
Gebruikersavatar

joachim.morrens27 feb 2017, 13:08

 200  Yens
Holmes schreef:In de eerste 2 afleveringen kwam Robin telkens met zijn groene rugzak naar de eliminatieronde.
Nu dat er in de 3e aflevering witte schermen getoond worden, komt hij blijkbaar (correct me if I'm wrong) zonder zijn groene rugzak naar de eliminatie?
Is dit symbolisch (als mol met telkens een groen scherm en zeker dat hij mag blijven) of puur toeval ?

Misschien omdat, als je ervanuit zou gaan dat hij de mol is, hijd eze keer niet echt een groen scherm te zien kreeg, maar wel wie de persoon met rode scherm was?

Zou idd wel eens kunnen een verborgen tip zijn 🙂 Goed gezien!